حماسه نهم دیماه توطئه نفوذ استکبار جهانی را خنثی کرد

یزد (پانا) - خطیب مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دیماه در استان یزد، گفت: حضور عاشورایی ملت ایران در حماسه نهم دیماه توطئه نفوذ استکبار جهانی را خنثی و ایران اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

کد مطلب: ۹۹۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حماسه نهم دیماه توطئه نفوذ استکبار جهانی را خنثی کرد

حجت السلام و المسلمین«احمد پناهیان» در تجمع انقلابیون دارالعباده یزد که به منظور بزرگداشت یوم الله ۹ دیماه در میدان امیرچخماق برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله ۹دی،اظهار کرد: بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی پاسداری از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: خداوند با ۹دی ثابت کرد که چشمان قلب و دل ملت با بصیر ایران اسلامی باز است و همیشه تابع ولایت فقیه هستند.

خطیب مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دیماه در استان یزد، گفت: حضور عاشورایی ملت ایران در حماسه نهم دیماه توطئه نفوذ استکبار جهانی را خنثی و ایران اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

پناهیان در ادامه با بیان این که همبستگی تبعیت از دستورات الهی تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است، تصریح کرد: حماسه ۹ دی رویدادی انقلابی و عاشورایی و ناشی از ولایت مداری ملت ایران است.

وی با بیان این که حماسه ۹ دی سند ولایت مداری و تعهد ملت ایران نسبت ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: یوم الله نهم دیماه به تمام جهان می‌گوید که ملت ایران تا نابودی کامل استکبار دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

پناهیان با بیان این‌که خون امام حسین(ع) در رگ ملت ایران جاری است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری همیشه آماده سرنگون کردن ریشه نفاق هستند.

این خطیب یوم الله ۹ دی در استان یزد با اشاره به این مهم که پایه نهضت انقلاب اسلامی ایران دستورات الهی و قرآن کریم است، گفت: حراست و پاسداری از خون شهدا مهمترین رسالت مسئولان در نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای جریان انقلاب اسلامی در کشورهایی نظیر یمن، عراق و سوریه، تصریح کرد: تحریم های ظالمانه اسکتبار جهانی علیه ایران به دلیل ولایتمداری و زخم هایی است که انقلابیون در حمایت از مظلومان به آنها زدند.

حجت السلام و المسلمین پناهیان در ادامه با بیان این که قرآن کریم مومنان را سفارش کرده که با قدرت در برابر مستکبران و دشمنان دین خدا ایستادگی کنند، اظهار کرد: امروز باید در برابر آمریکا و دیگر مستکبران جهان به فرمان دین عمل کرده و با روحیه جهادی رسول گرامی اسلام با آنها برخورد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار