برپایی نمایشگاه بصیرتی نهم دی دردانشگاه آزاد اسلامی ورامین، پیشوا

پیشوا(پانا) - نمایشگاهی با هدف تبیین حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه نهم دی در محل دانشگاه آزاد اسلامی ورامین،پیشوا برپا شد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه بصیرتی  نهم دی دردانشگاه آزاد اسلامی ورامین، پیشوا

همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایشگاهی با هدف تبیین حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در قالب عکس و پوسترهای متنوع در محل دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ، پیشوا برگزار شد.

حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین،پیشوا در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، نهم دی را بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برشمرد .

او یادآور شد: حماسه ماندگار نهم دی روز ملی و متعلق به همه اقشار مردم است و نگاه دانشگاه به این مناسبت انقلابی، نگاهی وحدت آفرین و بصیرت‌بخش است.

زارعی افزود: در این نمایشگاه در قالب هنری به تشریح و تبیین حماسه نهم دی در مضامین و موضوعات مختلف مانند سازش و تبعات آن، فتنه و سیاه‌نمایی، فتنه و ایران‌هراسی، فتنه و مهره‌های دشمن، فتنه و اپوزیسیون، آمریکای تفرقه‌افکن، آمریکا قدرت پوشالی، فتنه و اقتصاد، فتنه و تحریم و ... پرداخته و روشنگری کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا ادامه داد: با توجه به اهمیت این روز در هفته بصیرت برنامه‌های دیگری مانند نشست هم‌اندیشی بصیرتی با عنوان حماسه ماندگار، کارگاه بصیرت‌افزایی ویژه کارکنان، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی در شورای فرهنگی مصوب و برگزار می‌شود.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار