تجلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو مدال آور آسیایی

یاسو ج(پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از ۲ ورزش کار هم استانی عضو تیم ملی که در رشته رزمی موی تای در مسابقات آسیایی در ابوظبی مدال‌های طلا و نقره کسب کردند، در دفتر خود تجلیل کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو مدال آور آسیایی

نادیا اعتماد مقدم با کسب مدال طلای آسیا و فاطمه اخلاق زاده با کسب مدال نقره برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته اند و سهمیه المپیک نیز دریافت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شما، خانواده های محترم و مربیان شما افتخار می کنم واحترام می گذارم و تشکر می کنم که نشان دادید می توان با کمترین امکانات اما با سختی مبارزه کرد و جهانی شد.
استاندار در این دیدار افزود: این رتبه ها افتخاری ارزشمند، بزرگ و تاریخی برای جامعه ورزشی استان بخصوص رشته های انفرادی از جمله برای بانوان استان است.
وی ابراز داشت: کسب این رتبه ها و خروجی ارزشمند نتیجه تلاش ها و زحمات مسئولان ورزشی، هیات ها و جامعه ورزشی استان بوده که با کار کارشناسی، تلاش و با فراهم کردن فضا، امکانات و تجهیزات و از سویی همت بالای مربیان و خود ورزشکاران حاصل شده است.
کلانتری با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان با نگاه عدالت ورزشی به جایگاه ورزش کشور، تلاش می کند شرایط برابری برای استان های کمتر برخوردار فراهم سازد، افزود: می طلبد در چنین شرایطی و با وجود ظرفیت بالای استان در رشته های انفرادی و رزمی با همت و تلاش بیشتری جایگاه ورزش استان را ارتقا بخشید و درخشان و برجسته ساخت.
کلانتری جامعه پر تحرک و پویا را جامعه ورزشی و ولنگاری را ضد ارزش دانست و گفت: ورزش عامل نشاط و شادابی، تندرستی، اعتماد به نفس و دوری از خطاها در جامعه می شود و یک ارزش است و لذا شما علاوه بر کار ورزشی یک کار فرهنگی ارزشمندی نیز انجام داده اید.
استاندار تاکید کرد: برای تامین امکانات باید خودمان کمک کنیم و از مرکز کشور نیز کمک بگیریم و به دنبال اسپانسر و حامی نیز باشیم تا جامعه ورزشی بدون دغدغه هزینه و تجهیزات در پی کسب رتبه ها و جایگاه های بیشتر و بالاتری باشند.
حسین کلانتری یادآور شد: جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد در شرایط سخت خودشان را نشان داده اند و تلاش می کنند با همت بیشتر نتیجه های بهتر و پیروزی های بیشتری را کسب نمایند که جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار