جلسه شورای اداری، با هدف آموزش آیین نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات اداری در منطقه 18

تهران (پانا) - جلسه شورای اداری، با هدف آموزش آیین نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات اداری در سال 98 با حضور خواجوی، رییس هیات بدوی و تخلفات اداری  و عطاءاله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 در سالن جلسات امام رضا(ع) برای مسئولین دوایر داخلی برگزار شد..

کد مطلب: ۹۸۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری، با هدف آموزش آیین نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات اداری در منطقه 18

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، خواجوی، رییس هیات بدوی و تخلفات اداری اداره کل شهر تهران، ضمن اشاره به ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و سرپیچی ازدستور مافوق، به مسئله دستور کتبی و وفق مقررات نکاتی را بیان کرد.
خواجوی اشاره کرد به کارگیری نیروهای آزاد در مدرسه وجاهت قانونی ندارد و گفت: دادن گواهی به این گونه افراد، خلاف قوانین و مقررات است و در صورت محکومیت در مراجع قضایی، خسارات وارد بر آموزش و پرورش و شخص ارائه دهنده گواهی باید جبران شود.
وی همچنین در مورد بند 2، 14 و 29 توضیحاتی ارائه کرد و گفت: باید از ثبت نام دانش آموز در مدارس خاص خارج از قوانین و مقررات، همچنین تشکیل کارگزینی خانوادگی در مدارس پرهیز شود.

عطاءاله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه18، مهمترین علل بروز تخلفات اداری راعدم شناخت همکاران فرهنگی نسبت به قوانین و مقررات دانست و گفت: با افزایش آگاهی قوانین و مقررات می‌توان، بستر امنیت و سلامت شغلی کارمندان را فراهم نمود.
در ادامه جلسه روحی مسئول و عضو شورای تخلفات اداری، اطلاعاتی در خصوص اعمال رفتار خلاف شئون شغلی، نقض قوانین ومقررات مربوطه، ایجاد نارضایتی در ارباب رجوع و ترک خدمت در خلال ساعت موظف اداری همچنین نسبت به تشریح آمار و ارقام در زمینه موارد تخلفات صورت گرفته توسط کارکنان آموزش و پرورش توضیحاتی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار