جیسون استاتهام در جدیدترین فیلم اکشن گای ریچی

تهران (پانا) - فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) جدیدترین فیلم گای ریچی کارگردان «شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها» و «آرتور شاه» است که مدتی پیش فیلم‌برداری آن آغاز شده است.  جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو و جاش هارتنت در این فیلم بازی می‌کنند.

کد مطلب: ۹۸۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جیسون استاتهام در جدیدترین فیلم اکشن  گای ریچی

به گزارش مووی وب، استاتهام قرار است نقش شخصیتی سرد و مرموز به نام «اچ» (H) را بازی میکند که برای شرکتی کار می‌کند صدها میلیون دلار پول را در هفته با کامیون‌های زرهی در لس آنجلس جابه‌جا می‌کند. مک‌کالانی نقش شخصیتی به‌نام بولت را بر عهده دارد که تیم حمل‌و‌نقل کامیون‌ها را هدایت می‌کند و زمانی‌که H وارد می‌شود، شاید او کسی نباشد که خودش را در ابتدا معرفی کرده است. گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Cash Truck در بازه‌های زمانی و بین شخصیت‌های مختلف تغییر می‌کند.
این فیلم یک بازسازی فیلمی فرانسوی با عنوان Le Convoyeur خواهد بود.
گای ریچی به زودی فیلم The Gentlemen (آقایان) را با نقش آفرینی متیو مک‌کانهی بر پرده سینماها می‌فرستد. The Gentlemen داستان میکی پیرسن رهبر بزرگ‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری سودآور خود را به‌تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. همین موضوع باعث می‌شود افراد مختلفی به‌دنبال تصاحب این امپراطوری سودآور باشند. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هانام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس اوانجلو، از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آخرین فیلمی که از گای ریچی روی پردهٔ سینما رفت، فیلم لایواکشن Aladdin (علاالدین) شرکت والت دیزنی (Walt Disney) بود که در این فیلم بازیگرانی چون منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمین، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس، آلن تودیک در نقش یاگو و نومان اکار در نقش حکیم، حضور داشتند فیلم Aladdin، اولین فیلم گای ریچی است که در گیشه فروش بیش از یک میلیارد دلاری داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار