جاذبه های گردشگری معروف شهر بدروم و سفر جذاب به مارمریس

تور بدروم امروزه یکی از پرطرفدارترین تورهای برگزار شده به سوی کشور ترکیه می باشد که شما می توانید شاهد هزارن نفر از گردشگران باشید که به دنبال رزرو تور بدروم هستند تا از این طریق بهترین و فراموش نشدنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند.

کد مطلب: ۹۸۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جاذبه های گردشگری معروف شهر بدروم و سفر جذاب به مارمریس

آیا شما نیز به دنبال شرکت در یکی از بهترین تور بدروم هستید؟ آیا می دانید که در سفرتان به این شهر با تور بدروم ، از چه جاذبه هایی می توانید بازدید داشته باشید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات جالبی را در این خصوص به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد جاذبه های گردشگری و توریستی کوش آداسی، بدروم و مارماریس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

- ساحل یاهسی: یکی از زیباترین سواحل بدروم، ساحل یاهسی می باشد که این ساحل در بسیاری از روزهای سال مملو از گردشگر و مسافر بوده و گردشگران می توانند با قدم زدن در سواحل آن و مشاهده غروب خورشید، فراموش نشدنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند. وجود رستوران های متعدد و کافه های سنتی در این ساحل از مهمترین امکانات و خدماتی می باشد که برای گردشگران و توریست ها وجود دارد. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک به شهر بدروم سفری داشته باشید می توانید ساحل یاهسی را در اولویت های خود قرار داده و از این ساحل بازدید داشته باشید.

- خلیج بارداکچی: به گزارش سفر باتو ، از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های دیدنی بدورم می باشد که منظره ای روی به دریا داشته و شما می توانید بهترین هتل ها، امکانات خدماتی و رفاهی را در این منطقه مشاهده کنید. خلیج بارداکچی امروزه نه تنها توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را از سراسر جهان به سوی خود جذب کرده است، بلکه سرمایه گذاران نیز برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر خود به سوی این منطقه در حال سفر و مهاجرت هستند. اگر شما نیز دوست دارید تا ناب ترین لحظات را در بدورم سپری کنید می توانید این خلیج را در اولویت های خود قرار دهید.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

- شبه جزیره دیلک: شبه جزیره دیلک در تور کوش آداسی با داشتن چشم انداز بسیار فوق العاده و ساحلی خود، در لیست یکی از پارک های ملی این کشور واقع شده است که در دسترسی به آن نیز بسیار آسان بوده و گردشگران برای رسیدن به این پارک بایستی 26 کیلومتر از مرکز کوش آداسی شوند. شما می توانید با سفر به این جزیره فرصت بسیار بی نظیری را برای پیاده رویی به دست آورده و از غار رئوس نیز بازدید داشته باشید. توجه کنید که کوش آداسی با داشتن جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد و مسافران را به سوی جذب کند و امروزه به یکی از مهمترین قطب های گردشگری تبدیل شود.

- کرازلی: کرازلی از مشهورترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی در جزیره کوش آداسی می باشد که با داشتن باغ ها و تاکستان های بسیار زیبای خود، از بی نظیرترین منظره برخوردار می باشد. گردشگران می توانند در بازدید از کرازلی از تفریحات و امکانات بسیار متعددی نیز برخوردار شوند که از مهمترین آنها می توان به رستوران ها، کافه ها و شرکت در مراسم شیره گیری انگور اشاره کرد. همچنین مسافران می توانند محصولات ارگانیک و محلی بسیار تازه ای را تهیه و خریداری کنند. امروزه بسیاری از تور کوش آداسی بازدید از این روستا را در اولویت های خود قرار می دهند تا از این طریق لحظات ناب و بی نظیری را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان بیاورند.

جاذبه های گردشگری مارماریس

- غار نیمارا: غار نیمارا از زیباترین دیدنی ترین جاذبه های تور مارماریس می باشد که در جزیره هون واقع شده و ارتفاع آن نیز رد حدود 3 تا 5 متر می باشد. این غر از غارهای باستانی بوده که در کتاب تاریخ باستانی نیز می توان اسم آن را مشاهده کرد. لازم به ذکر است که غار مذکور محلی برای اسکان مردم محسوب می شده است و قدمت آن نیز در حدود سه هزار سال قبل از میلاد حدس زده شده است. اگر شما نیز دوست دارید تا از زیباترین و منحصر به فرد ترین جاذبه ی گردشگری این شهر بازدید داشته باشید می توانید غار نیمارا را در اولویت های خود قرار دهید.

- پارک دلفین: یکی دیگر از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مارماریس که امروزه در بسیاری از تور مارماریس می توانید اسم آن را مشاهده کنید می توان به چارک دلفین اشاره کرد. این پارک بسیار زیبا و بی نظیر مارماریس در نزدیکی هتل گرند مارس واقع شده است و با داشتن سرگرمی ها و تفریحات بسیار جالب و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب نماید. این پارک اولین پارک دلفیناریومی است که در کشور ترکیه تاسیس شده است و بازدیدکنندگان از آن می توانن لحظات فراموش نشدنی با دلفین ها داشته باشند. کودکان بیشترین افرادی از مراجعه کنندگان هستند که از این پارک نهایت لذت را می برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار