گردهمایی معاونین آموزشی متوسطه دوره اول ناحیه یک

یزد(پانا)- گردهمایی معاونین آموزشی متوسطه دوره اول ناحیه یک در دبیرستان نمونه رسولیان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۸۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین آموزشی متوسطه دوره اول ناحیه یک

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش دراین نشست همراهی معاونین آموزشی در پیگیری طرح ها و برنامه های آموزشی و تربیتی را ستود و افزود : رعایت اصول شهروندی توسط تمامی عوامل مدرسه ضروری است.

"سیدعلی کارآموز " همکاران را به منطقی بودن، منصفانه بودن و مشفق بودن توصیه کرد و گفت :با همت و تلاش شما استان یزد به یک برند آموزشی درکشور تبدیل شده است .

"کارآموز " تحقق این برند را ناشی از اجرای صحیح و درست طرح و برنامه ها در مدارس دانست و افزود :همت و تلاش دبیران و کادر آموزشی و اداری مدارس استان برای تعلیم وتربیت فرزندان استان بی نظیراست .

وی نقش معاونین در جذب دانش آموزان و شاداب سازی مدرسه را یادآورشد و از معاونین آموزشی خواست محیط آموزشی و تربیتی مدرسه را برای دانش آموزان جذاب، شاداب و پرنشاط کنند .

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد نیز ضمن تشکر از معاونین آموزشی بیان داشت: جلسات باید گفتمانی باشد و برنامه ها باید به گونه ای باشد که تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه داشته باشیم.

"زهره امیرچقماقی" افزود: دوره اول متوسطه سن خاصی است و رشد شخصیتی به گونه ای است که ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان کار بسیار مشکلی است و باید با آنان به گونه ای ارتباط برقرار کنیم که حتی بعد از فارغ التحصیلی در ذهن دانش آموزان ماندگار باشیم.

وی افزود معاونین آموزشی در خط مقدم مدرسه هستند که باید با ارتباط با خانواده ها در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی تلاش داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار