دیدار معاون پرورشی منطقه19 با معاون سازمان دانش آموزی کشور

تهران (پانا) - صبح امروز 1 دیماه 98 معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19 تهران با معاون سازمان دانش آموزی کشور دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون پرورشی  منطقه19 با معاون سازمان دانش آموزی کشور

اردشیر دهقان، معاون سازمان دانش آموزی کشور در این دیدار ضمن خیرمقدم به مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 تهران بیان کرد: مهم ترین فعالیت سازمان دانش آموزی کشور جذب و سازماندهی اعضا می باشد.

دهقان با اشاره به ابتکارات سازمان دانش آموزی در ارائه طرح های گوناگون و خلاق در سطح کشور تصریح کرد: کانون آفتاب در منطقه19 تهران می تواند تحقق تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان را هدفمند کند.

معاون سازمان دانش آموزی کشور دلیل اهمیت کانون آفتاب منطقه19 تهران را اهمیت به موارد خاص تربیتی و اجتماعی دانش آموزان بیان کردو افزود: به جای آموزش دانش آموزان در چندین مهارت تصمیم داریم در راستای کیفی سازی فعالیتها تمرکز خود را بر روی یک یا چند مهارت بگذاریم.

شاملو اعلام کرد: کانون آفتاب در راستای 5 ساحت تعلیم تربیت، شور و نشاط را افزایش می دهد و در بخش تربیت اجتماعی بسیار موثر می باشد.

شاملو، از تهیه و تدوین برنامه تربیتی در منطقه خبرداد و بیان کرد: کانون آفتای منطقه19 تهران که در جوار حرم امام(ره) می باشد ظرفیت خوبی برای برنامه های بیتوته و جشن عبادت و اردوهای (آموزشی،زیارتی و تفریحی) دانش آموزان شهر تهران را دارد.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش منطقه19 تهران، هدف از اجرای برنامه ها در کانون آفتاب را ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی و تقویت روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان با رعایت اصول تعلیم و تربیت اسلامی دانست.

وی افزود: آگاهی عمومی دانش آموزان و همچنین کسب تجربه و مهارت های زندگی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی از جمله اهداف اردوهای دانش آموزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار