مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:از موازی کاری ادارات درزمینه مباحث فرهنگی جلوگیری شود

اسلامشهر(پانا) - جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر با حضورمعاون سیاسی ،اجتماعی فرمانداری،امام جمعه موقت و نمایندگان دستگاههای مربوطه در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:از موازی کاری ادارات درزمینه مباحث فرهنگی جلوگیری شود

در این نشست حجت الاسلام آژیده نماینده دادگستری اسلامشهر در سخنانی از برگزاری جلسه کمیته آسیبهای اجتماعی از کمیته‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان در دادگستری خبر داد و اظهار داشت:در این جلسه مواردی از جمله نظارت بیشتر افزایش مصرف مواد مخدر و آمار بالای نزاع دسته جمعی در شهرستان مطرح و برنامه‌هایی در راستای حل این مشکلات با عناوین نشان دادن فیلم عوارض مصرف مواد مخدر ،حضور یک حقوقدان در مساجد و توجه بیشتر به مقوله ورزش اجرایی شد.

در بخش دیگری از این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بیان داشت:شورای فرهنگ عمومی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری مسائل فرهنگی میبایست در تقویم اجرایی و برنامه‌های خود تفاوت داشته باشد و بربرنامه ریزی یکساله درشورا به جهت اینکه نوعی پارلمان شهری محسوب میشود ،تاکید کرد.

او در ادامه افزود: از موازی کاری ادارات در زمینه مباحث فرهنگی میبایست جلوگیری شودو اگر به عنوان مثال در بحث آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش یک نهاد متولی است سایر دستگاهها نیز جداگانه وارد نشوند و همه این نهاد را یاری دهند.

بنار اذعان داشت:در بحث بیانیه دوم گام انقلاب رهبری با گذشت نزدیک به یک سال از این بیانیه هنوز در بسیاری موارد از جمله،توجه به حوزه ایثار و شهادت،سلامت و ... مغفول مانده و ادارت میبایست با فعالیتهای برتری وارد شوند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام قلی پور امام جمعه موقت اسلامشهر نیز گفت: دین برای اصلاح جامعه آمده و اگر مدافعان دین اسلام نبودند این مکتب از بین میرفت .

خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار