بازدید مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از انبارهای شرکت طرف قرارداد توزیع تغذیه سالم

اردبیل (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در معیت رییس اداره سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان از انبارهای شرکت طرف قرارداد توزیع تغذیه سالم بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۸۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از انبارهای شرکت طرف قرارداد توزیع تغذیه سالم

پرویز اصغری، مدیر سازمان سازمان دانش آموزی استان در حاشیه بازدید از انبارهای شرکت طرف قرارداد توزیع تغذیه سالم دراردبیل گفت وگوبا پانا اظهارداشت: هدف از سرکشی از انبارهای شرکت طرف قرارداد توزیع تغذیه سالم را بررسی روند سلامت تغذیه دانش‌آموزان که همان آینده‌سازان و مدیران کشور دانست و اظهار داشت: سلامت کودکان، نوجوانان و جوانان مهم‌ترین و اولویت اصلی اداره کل آموزش وپرورش وسازمان دانش آموزی استان محسوب می‌شود.

او تأکید کرد: حفظ و ارتقای سلامت جامعه با استفاده بهینه و درست از همه امکانات در رأس برنامه‌های ما قرار دارد و ما تلاش داریم با همکاری و همگرایی آموزش و پرورشاستان این مهم را تأمین کنیم.

مدیر سازمان سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: افزایش نرخ ضریب سلامت رشد و توسعه همه‌جانبه را به دنبال دارد و رعایت اصول تغذیه به قاعده تأکید شده نقش حائز اهمیتی را در تحقق توسعه پایدار ایفا می‌کند.

اصغری، سلامت قشر دانش‌آموز را در فرهنگ‌سازی عادات غذایی سالم دانست و ابراز داشت: تغدیه درست کمک می‌کند افراد در کسب اهداف تعریف شده خود موفق‌تر عمل کنند و ترویج این امر در سطح جامعه نشاط و شور تلاش و همت مضاعف را دوچندان خواهد کرد.

او تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ اصول سلامت در خانواده سبب پویایی جامعه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار