در چهارمحال و بختیاری رخ داد:

ستاد استانی پایگاه تغذیه سالم تشکیل جلسه داد

شهرکرد (پانا) - باحضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، ستاد استانی پایگاه تغذیه سالم اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ستاد استانی پایگاه تغذیه سالم تشکیل جلسه داد

خدایار قاسمپور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: با توجه به مشاهده برخی اشیاء خارجی در مواد غذایی عرضه شده در جامعه و پایگاههای تغذیه سالم مدارس و نگرانی اولیا دانش آموزان در برخورد با این مواد غذایی ناسالم بر خود لازم دیدیم که در اولین فرصت و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه‌ای در این خصوص ترتیب داده و این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم.

او بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که اولاً کلیه مدیران مدارس نسبت به اخذ مجوز های لازم در خصوص راه اندازی پایگاه های تغذیه سالم یا همان بوفه، در مدارس اقدام نموده و به هیچ عنوان، بدون مجوز اقدام به توزیع مواد غذایی در مدارس ننمایند.

همچنین مصوب شد که آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان در مواجهه با این نوع مواد غذایی در دستور کار قرار گیرد و تدابیر لازم به جهت آموزش دانش آموران به‌صورت صحیح و در اولین فرصت توسط اداره بهداشت و سلامت اداره کل صورت پذیرد.

از سویی دیگر، مدیران مدارس حتماً در قبال خرید مواد غذایی برای پایگاه تغذیه سالم آموزشگاه خود، فاکتور معتبر دریافت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار