رکود فعالیت های ورزشی در دوره ابتدائی به خاطر نداشتن معلم ورزش

یزد(پانا) – معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان یزد با اشاره به رکود فعالیت های ورزشی دبستانها به خاطر نداشتن معلم ورزش گفت : کم توجهی به فعالیت های ورزشی در دوره ابتدائی آثار نامطلوبی در روح و جسم دانش آموزان خواهد گذاشت.

کد مطلب: ۹۸۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رکود فعالیت های ورزشی در دوره ابتدائی به خاطر نداشتن معلم ورزش

"عباس دهقان " درجمع اعضای شورای معاونین استان که با حضوررضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدائی وزیر آموزش وپرورش برگزار شد با یادآوری اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش گفت : توجه به سلامت جسمی ، بدنی و روحی دانش آموزان به ویژه در دوره ابتدائی یک ضرورت است .

"دهقان" با انتقاد ازانتقال معلمان ورزش دوره ابتدائی به مقاطع بالاتر گفت : عدم حضور این معلمان در مدارس ابتدائی امسال به خوبی مشهود است و این امر فعالیت های ورزشی دبستان ها را به شدت کاهش داده است .

وی اجرای و رونق طرح های تربیت بدنی در مدارس را با محوریت معلم ورزش عملی دانست وافزود : المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای ، حیاط پویا ، ورزش صبحگاهی و سایر برنامه های ورزشی مدارس ابتدائی به خاطر نبود معلم ورزش دراین مقطع کم رونق شده است .

ایشان کم تجرکی وچاقی را از معضلات جامعه امروزی برشمرد و گفت : کم تحرکی دانش آموزان به ویژه دختران صدمات جبران ناپذیری دارد که نبود معلم ورزش در مقطع ابتدائی این صدمات را تشدید می کند .

این مسئول از معاون وزیر آموزش وپرورش خواست برای بازگرداندن معلمان ورزش ابتدائی به دبستانها از هیچ کوششی فرو گذار نکند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار