فاز دوم شهرک صنعتی قرچک آماده واگذاری شد

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک گفت: به دلیل استقبال صاحبان صنایع و با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار تولید کنندگان، فاز دوم شهرک صنعتی قرچک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران میباشد.

کد مطلب: ۹۸۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فاز دوم شهرک صنعتی قرچک آماده واگذاری شد

بهمن خطیبی فرماندار قرچک در این رابطه اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت دویست و نود و شش هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از ۸۰۰ قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد ششصد و پنجاه و هفت مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.

او در ادامه گفت: هم اکنون ۴۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث می‌باشد که تا پیش از پایان امسال، تعدادی از این واحدها افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع، توسعه این شهرک در دستور کار قرار گرفته لذا با هماهنگی به عمل آمده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.

خطیبی بیان کرد: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، موضوع توسعه شهرک صنعتی قرچک اعلام شد تا زیرساخت‌های قانونی این امر تأمین شود.

فرماندار قرچک اذعان داشت: به جز یازده صنف مستقر در تهران که در گذشته از استقرار و تولید در این شهرک استقبال کرده‌ و هم اکنون در این شهرک صنعتی قرچک مشغول تولید هستند، چندین صنف دیگر نیز آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستند که با راه‌اندازی فاز دوم، زمینه استقرار این صنایع نیز فراهم می‌شود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار