دومین همایش تجلیل از رتبه های برترکنکور سراسری سال 98آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد

اسلامشهر(پانا) - دومین همایش تجلیل از رتبه های برترکنکور سراسری سال 98آموزش و پرورش اسلامشهر با حضورمعاون آموزش و پرورش متوسطه ،مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در تالار باغ زندگی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین  همایش تجلیل از رتبه های برترکنکور سراسری سال 98آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد

در این نشست حسینعلی بنار ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی انسان را بنده خاص مورد توجه درگاه الهی دانست که برطبق فرموده خداوندمتعال همه فرشتگان غیرازابلیس براوسجده کردندواظهارداشت: دراحادیث و روایات ازپیامبراسلام و ائمه معصومین(ع)توصیه به پیگیری علم تا نقاط دور جهان سفارش شده وباید دانست،در راه علم آموزی ایستایی و غفلت معنا ندارد .

او از تلاش مجموعه آموزش و پرورش،اولیاءودانش آموزان بعنوان سه ضلع مهم یادکرد و بیان داشت:با توجه به این سه ضلع امسال دانش آموزان افتخار آفرین اسلامشهردرکنکور سراسری سال 98 باده درصد رشدنسبت به سال گذشته رتبه‌های زیر صد وهزاررا در دانشگاه‌های دولتی و فنی حرفه ای رابا افتخار بدست آوردند.

بنار به دانشجویان جدید ورودی به دانشگاه‌ها توصیه نمود:همزمان با تحول علمی،آموزشی خود درساحتهای سند تحول بنیادین از جمله،تربیت سیاسی،دینی،اجتماعی ،زیستی و فرهنگی هم کوشا باشید ودر کنار آموزش یک مهارت نیز فرا بگیرید.

در این مراسم روسای ادارات سمپاد و استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار