با هدف اشتغالزایی انجام می شود؛

پرداخت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی به مددجویان کارآفرین

زنجان (پانا) - به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب و درآمدزایی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و اشتغالزایی برای مددجویان ، تا سقف 50 میلیون تومان به هر مددجوی کارآفرین تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

کد مطلب: ۹۸۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی به مددجویان کارآفرین

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با فرمانده تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی عنوان کرد و گفت: توانمندسازی گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد و بسترسازی برای ایجاد درآمد باثبات از راهبردهای اصلی کمیته امداد در تحقق رسالت محرومیت زدایی و فقرزدایی این نهاد است.
وی با بیان اینکه همراهی دستگاههای اجرایی، نهاد‌ها، تشکل‌ها و موسسات خیریه اثربخشی خدمات این نهاد را ارتقاء می دهد، افزود: همکاری بین بخشی و تعاملات سازنده سایر دستگاهها و نهادهای اجرایی در بخش های مختلف موجب جاری شدن نشاط اجتماعی در مددجویان تحت حمایت این نهاد و بازیابی روحی و روانی خانواده های آسیب دیده می‌شود.
صفری با اشاره به اینکه چالش های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است، ادامه داد: تلاش می کنیم با بهره گیری مطلوب از ظرفیت های درون سازمانی و برقراری ارتباطات و تعاملات برون سازمانی زمینه های لازم برای رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مراجعین به این نهاد با رویکرد توانمندسازی برای آنها فراهم شود.
وی به محورهای اصلی فعالیت این نهاد در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: توجه به فراهم کردن زمینه اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند باهدف ایجاد فرصت های درآمدزایی برای خانواده ها و استقلال معیشتی و اقتصادی جامعه هدف از برنامه های مهم کاری این نهاد است.
صفری همچنین ادامه داد: با همین نگاه و به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب و درآمدزایی برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و اشتغالزایی برای مددجویان ، تا سقف 50 میلیون تومان به هر مددجوی کارآفرین تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.
وی ساماندهی و توسعه فعالیت های خیرخواهانه و داوطلبانه مردمی در قالب مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد را از محورهای مهم کاری دیگر این نهاد عنوان کرد و گفت: با ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد، نقش این پایگاه‌های دینی مردمی در حوزه مسائل اجتماعی پررنگ‌تر شده و از این طریق معیشت نیازمندان نیز سامان می یابد.
سردار محمدرضا عباسی، فرمانده تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی، در ارتقاء سرمایه های اجتماعی نظام موثر است گفت: تلاش برای ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال به کار نیازمندان بسیار ارزشمند و ماندگار بوده و آماده هرنوع همکاری و تعامل با کمیته امداد استان زنجان در حوزه کاری این نهاد هستیم.
گفتنی است در پایان این دیدار هماهنگی های لازم برای ایجاد مرکز نیکوکاری در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به منظور ساماندهی فعالیت های خیرخواهانه در این تیپ انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار