رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ:

مدرسه محوری بهترین راه کار بروز خلاقیت در آموزش و پرورش است

جلگه رخ (پانا)- – دومین جلسه طرح تعالی برای مدیران مدارس جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محوری بهترین راه کار بروز خلاقیت در آموزش و پرورش است

دومین جلسه طرح تعالی برای مدیران مدارس جلگه رخ به صورت کارگاهی برگزار شد. در این جلسه مدیران مدارس در خصوص برنامه های اجرایی طرح تعالی، تبادل نظر کردند.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در این جلسه گفت: طرح تعالی از طرح های بسیار خوب در سند تحول بنادین است که با هدف کاهش بخش نامه ها و افزایش اختیارات مدیران مدارس به اجرا در آمده است و در این طرح مدرسه محوری بهترین راه کار بروز خلاقیت در آموزش و پرورش است.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ و مدرس این جلسه گفت: در این طرح برنامه های بومی شده دراستان به مناطق پیشنهاد می شود و مناطق با حضور و نظر مدیران، برخی برنامه های پیشنهادی را با توجه به شرایط منطقه مصوب می کنند. در نهایت مدیران مدارس با توجه به اسناد بالا دستی، امکانات و مقتضیات مدارس خود این برنامه ها را با هماهنگی انجمن اولیا، شورای دبیران و شورای مدرسه اجرا می کنند. البته اجرای بخشی از برنامه ها الزامی و بخشی به اختیار مدیران مدارس است. وی افزود: آنچه کارایی ای برنامه را می افزاید هماهنگی کامل حوزه های مختلف آموزش و پرورش و پرهیز از اجرای هر گونه برنامه موردی و عملکرد جزیره ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار