معاون پشتیبانی منطقه19: پشتیبانی قوی یکی از ابزارهای اصلی دستیابی به اهداف آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - رضا کامیاب، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با پانا از وظایف تخصصی در چهار حوزه مدیریتی شامل مدیریت منابع انسانی و اداری ، مدیریت امور مالی ، مدیریت تدارکات و پشتیبانی و دفتر طرح و برنامه خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی منطقه19: پشتیبانی قوی یکی از ابزارهای اصلی دستیابی به اهداف آموزش و پرورش است

رضا کامیاب، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل پویایی یک سیستم را نیروی انسانی دانست و افزود: باید توجه ویژه به این عامل در دستور کار قرار گیرد چرا که بهره‌وری سیستم منوط به با انگیزه بودن نیروی انسانی است و توانمند بودن نیروی انسانی و توسعه حرفه ایی همکاران در این حوزه باعث تقویت ساختار سازمانی می‌شود .

وی بیان کرد: در حال حاضر گفتمان توسعه، حرکت آموزش و پرورش بر مدار توسعه و ضرورت استفاده از تفکر سیستمی از اصلی ترین و مهمترین برنامه های معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه می باشد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه19، هماهنگ نمودن فعالیتهای مربوط به تامین بودجه، عملیات و مدیریت برنامه‌های مالی و اداری و همکاری در پیشبرد امور پژوهشی از طریق تامین نیازهای تخصصی در حوزه اداری، مالی و تدارکاتی از مهمترین وظایف این معاونت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار