سولماز خواجه‌وند خبر داد

انتشار رمان «گوش‌ بل‌بلی» برای مخاطب کودک

خبرگزاری پانا: سولماز خواجه‌وند نویسنده کودک و نوجوان از از اتمام نگارش اثر جدیدش در ژانر رمان کودک با عنوان «گوش بل‌بلی» و تحویل آن به دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ سولماز خواجه‌وند داستان نویس حوزه کودک و نوجوان با اعلام این خبر درباره این رمان گفت: طرح این داستان مربوط به مردی است که گوش‌های بزرگی دارد و در آستانه بازنشستگی از کار است.
وی افزود: این مرد همیشه از گوش‌های بزرگش ناراضی بوده و حتی آن‌ها را زیر موهایش پنهان می‌کرده، زیرا فکر می‌کرده که گوش‌های بزرگش مایه آبروریزی است.
خواجه‌وند در ادامه تاکید کرد: این مرد در حالی که تنها چند روز مانده است بازنشسته شود، گوش‌هایش را گم می‌کند و دوست نزدیکش می‌خواهد به او کمک کند تا پیش از بازنشستگی گوش‌هایش پیدا شود.
این داستان نویس گفت: عاقبت با کمک دوست این مرد و طی اتفاقاتی گوش‌هایش پیدا می‌شود و ...
به گفته خواجه‌وند داستان «گوش بل‌بلی» در بستری کودکانه و نوجوانانه نوشته شده و هم می‌تواند مورد توجه کودکان سال‌های آخر دبستان یعنی گروه سنی «ج» باشد و هم توسط نوجوانان خوانده شود.
وی در پایان گفت: نگارش این رمان که حدود 10 هزار کلمه است، به اتمام رسیده و پس از ویرایش به دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری تحویل داده می‌شود.
دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری در سال 92 پروژه «رمان کودک» را راه‌اندازی کرده که طی آن قرار است 25 رمان کودک تا پایان سال برای انتشار به سوره مهر سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار