مراسم بزرگداشت باغچه بان به همت عوامل «بی صدا حلزون» برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت جبار باغچه بان به همت موسسه آلتون شنوا و عوامل فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» در تالار اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت باغچه بان به همت عوامل «بی صدا حلزون» برگزار شد

عصر روز گذشته مراسم بزرگداشت جبار باغچه بان با حضور جمعی از ناشتوایان به همت موسسه آلتون شنوا و عوامل فیلم سینمایی بی صدا حلزون به کارگردان بهرنگ دزفولی زاده و تهیه کنندگی مرتضی شایسته برگزار شد.

در بخشی از این مراسم که به پاس سالها فعالیت جبار باغچه بان با حضور شاگردان وی برگزار شد، بهرنگ دزفولی زاده با اشاره به چگونگی ساخت این فیلم اظهار کرد: خوشحالم در جمع ناشنوایان عزیز و شاگردان جبار باغچه بان هستم ، ما سعی کردیم در بزرگداشت باغچه بان تمام گروههای ناشنوا و موسساتی که فعالیت آنها را برعهده دارند را دعوت کنیم .

وی ادامه داد: اتحاد ناشنوایان خیلی سازنده است، به غیر از بازیگر کودک این فیلم من و بازیگران این فیلم هیچ کدام ناشنوا نیستیم اما برای اینکه بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم تمرین و تلاش زیادی کردیم .

دزفولی زاده با اشاره به این نکته که این فیلم شاید نخستین فیلمی باشد که امکانات خاصی برای ناشنوایان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: من از ناشنوایان عزیز می‌خواهم اسم دیگری جز ناشنوا و ناگویا را قبول نکنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم این فیلم توسط ناشنوایان دیده شود تا کارگردان‌های دیگری به ساخت اینگونه فیلم‌ها روی بیاورند.

دزفولی زاده در پایان سخنان خود یادآور شد: من به عنوان کارگردان فیلم اول سعی کرده‌ام در ساخت این فیلم اتفاق خوبی را رقم بزنم و امیدوارم در آینده باغچه بانهای زیادی در جامعه شکل بگیرد.

در بخش دیگری از این مراسم مرتضی شایسته تهیه کننده این فیلم نیز با اشاره به ساخت فیلم بی صدا حلزون گفت: این فیلم به همت دزفولی زاده ساخته شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم خوبی برای ساخت این فیلم جمع شدند که می‌توان به پدرام شریفی ،مهران احمدی ، هانیه توسلی و دیگر بازیگران اشاره کرد.

این تهیه کننده در پایان سخنان خود اظهار کرد: فیلم‌هایی که ساختند آمدند و رفتند، این فیلم نیز درباره ناشنوایان است و امیدواریم بتوانیم نظر ناشنوایان را جلب کنیم .

یادآور می شود، در پایان این مراسم از شاگردان جبار باغچه بان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار