برگزاری کارگاه آموزش خوب زیستن با رویکرد ازدواج اصولی

تهران (پانا) - رئیس گروه دختران دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کارگاه آموزش خوب زیستن با رویکرد ازدواج اصولی و به هنگام با همکاری آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش خوب زیستن با رویکرد ازدواج اصولی

معروفی رئیس گروه دختران دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی دانش آموزان در کسب مهارتهای لازم برای طرح‌ریزی مسیر زندگی مشترک و همچنین آموزش والدین و مربیان به عنوان تسهیل گران در این زمینه با توجه به تغییرات زمانی و مکانی از اهداف اصلی این کارگاه آموزشی است

او در ادامه اظهار داشت: در راستای راهکار 6-5 سند تحول با عنوان طراحی و تدوین دوره‌های مهارتی و آموزشی از زیرنظام برنامه درسی کارگاه آموزشی خوب زیستن با هدف ازدواج اصولی و به هنگام برای اولین بار در کشور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.

معروفی اهداف برگزاری این نشست را توجیه و تبیین طرح های ملی و استانی در سال تحصیلی 99-98 و آشنایی با برنامه‌های امور زنان وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

نشست هم‌اندیشی آموزش خوب زیستن با رویکرد ازدواج اصولی با حضور رئیس گروه دختران دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش ویژه کارشناسان امور بانوان مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت اله هاشمی اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار