رونمایی از «خسوف» استادعلی در جشنواره سینماحقیقت

تهران (پانا) - مستند «خسوف» در جشنواره بین المللی سینماحقیقت اولین اکران خود را تجربه می‌کند و در آستانه نمایش از پوستر و تیزر این مستند رو نمایی شد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از «خسوف» استادعلی در جشنواره سینماحقیقت

به گزارش روابط عمومی فیلم، «خسوف» ساخته محسن استادعلی برای اولین بار در جشنواره بین المللی سینماحقیقت نمایش داده می شود.
علاقمندان می توانند این فیلم مستند را پنجشنبه ۲۱ آذر ساعت ۲۰ ، یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی چارسو وجمعه ۲۲ آذر ساعت ۱۹ در موزه سینما ببینند.
درخلاصه داستان این مستند آمده است: میگن این خسوف، طولانی ترین خسوف قرن بیست و یکه. شش ساعت و سیزده دقیقه و چهل و هشت ثانیه، سایه ی زمین روی ماه می افته و تو طول این مدت خبری از مهتاب نیست، خبری از نور نیست....
عوامل فیلم عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده و کارگردان: محسن استادعلی،فیلمبردار: فرهاد طالبی نژاد، تدوین: بابک حیدری،صداگذاری و میکس: سیدعلیرضا علویان،آهنگساز: پژمان خلیلی، صدابردار: امین جعفری،رنگ آمیزی تصاویر: حمیدرضا فطوره چیان، برنا جمشیدی، تهیه کننده: محسن استادعلی، مسعود زارعیان، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی، تهیه شده در کارگاه فیلم مستند.
«عادت می کنیم»،«زنانگی»،«سکوت»،«دم صبح» «جایی برای زندگی» و... از دیگر مستندهای محسن استادعلی هستند که در جشنواره های مختلف با استقبال زیادی مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار