معاون سوادآموزی استان سمنان:

شتاب گرفتن فعالیت‌های سوادآموزی شهرستان میامی

سمنان (پانا) - طرح شتاب بخشی به فعالیت های سوادآموزی شهرستان میامی تدوین شد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شتاب گرفتن فعالیت‌های سوادآموزی شهرستان میامی

اسماعیل ادهم گفت: همگام با تدوین سند توسعه شهرستان میامی در آموزش و پرورش نیز برای ارتقاء سطح سواد و افزایش نرخ رشد با سوادی شهرستان، طرح شتاب بخشی تدوین شده است.

معاون سوادآموزی استان سمنان، با بیان اینکه طرح شتاب بخشی به فعالیت های سوادآموزی شهرستان میامی تدوین و به تأیید سازمان نهضت سوادآموزی رسیده افزود: این طرح با استفاده از تجربیات گذشته و صرفاً برای شتاب بخشی به فعالیت های دوره سوادآموزی آماده شده است.

وی ادامه داد: براساس سرشماری سال 1395 نرخ رشد باسوادی در شهرستان میامی پایین تر از میانگین استان بوده و ضرورت داشت برای رفع محرومیت از چهره این شهرستان همگام با سند توسعه میامی برای شتاب بخشی به فعالیت های حوزه سوادآموزی نیز برنامه و نقشه راه آماده می شد.

ادهم خاطرنشان کرد: بازه زمانی اجرای طرح از تابستان سال 1399 لغایت تابستان 1400 خواهد بود و در این بازه زمانی علاوه بر سهمیه عادی، 840 نفر از بی سوادان شهرستان در طرح شتاب بخشی با اعتباری بیشتر از سهمیه عادی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی از دستگاه ها و نهادهای ذی ربط و تمام شرکای آموزش و پرورش درخواست کرد برای اجرای درست و کامل این طرح همکاری نموده و تمام ظرفیت خود را برای ارتقا جایگاه سواد این خطه از استان بسیج کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار