در گفتگو با پانا؛

رئیس بسیج رسانه قزوین خبر داد: امروز آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

رئیس بسیج رسانه استان قزوین اعلام کرد که امروز آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر است.

کد مطلب: ۹۷۴۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بسیج رسانه قزوین خبر داد: امروز آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر پانزدهم این ماه بود که به درخواست اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار تمدید شد و امروز آخرین مهلت ارسال آثار از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره است.

وی افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره باید آثار خود را از طریق سایت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به نشانی http://basijmedia.ir بخش جشنواره ابوذر ارسال نمایند؛ همچنین اصحاب رسانه در صورت نیاز با شماره تلفن دبیرخانه : 02833785100 تماس حاصل و یا به آدرس دبیرخانه قزوین ، شهرک کوثر ، خ.اندیشه ، نبش خ.ابوذر جنوبی ، پ 9 ،سازمان بسیج رسانه استان قزوین مراجعه کنند.

رئیس بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، رکن رکین ولایت فقیه و نقش برجسته آن در سکانداری این کشتی بیش از پیش بر همگان آشکار شده است. نقشی برجسته و بی بدیل که توانسته است در سالهای پرتلاطم پس از انقلاب وظیفه سنگین حراست و پاسداری از انقلاب را بر عهده گرفته و ایران اسلامی را از گردنه های پرخطر بسیاری که با آن موجه بوده به سلامت عبور دهد.

کشاورز بیان کرد: عصر حاضر هنگامه ای حساس است. عصری که در آن رسانه ها به عنوان نهادهای تاثیرگذار بر افکار عمومی کنترل و هدایت جوامع را به عهده دارند. امروزه از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود و جریان آزاد اطلاعات به عنوان یک ضرورت مهم تلقی میگردد.

این مسئول ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها در کشور عزیزمان در برهه های مختلف نقش تاریخی خود را ایفا نموده اند چه در اوایل انقلاب، چه در دوره دفاع مقدس و چه در سال های پس از آن. بی شک انتظار از رسانه ها و مطبوعات بیش از این است و مطالبه عمومی مردم از رسانه ها فراتر از آن چیزی است که امروز رسانه ها اعم از مکتوب، تصویری، صوتی یا رسانه های موجود در فضای مجازی به آن همت گمارده اند. گفتمان سازی آرمانهای انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب یکی از آن مطالبه ها است.

کشاورز عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه استان قزوین در تلاش است تا با برگزاری جشنواره ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب گام بردارد.

رئیس بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری اختتامیه جشنواره در 21 دی ماه امسال خبر داد و گفت: پس از انجام داوری ها، آثار برگزیده در آیین اختتامیه اعلام خواهد شد و امیدواریم اصحاب رسانه همچون گذشته حضوری پرشور در این جشنواره رسانه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار