آموزشگاه زمزم با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در بندرعباس افتتاح شد

هرمزگان(پانا)-با حضور خیرین و مسئولین استانی، آموزشگاه 18کلاسه زمزم با مساحت 10 هزارو 727 متر مربع با زیربنای دوهزارو ۷۲۷ متر مربع و اعتباری بالغ بر120میلیارد ریال در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۷۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه زمزم با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، با توجه به رشد جمعیت در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و به دنبال آن افزایش جمعیت دانش آموزی این شهرک، نیاز مبرم به احداث فضای آموزشی احساس می شد که با کمک مدیرعامل شرکت تای واتربندرعباس ، مدرسه 18 کلاسه زمزم با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین افتتاح این واحد آموزشی عظیم و شکیل اظهار داشت: کار احداث دبستان دخترانه زمزم با نیک اندیشی خیر عزیز محمدرضا قائم مقامی در اردیبهشت ماه 98 شروع شد که پس از 7ماه تلاش شبانه روزی مدیران تای واتر و همراهی نوسازی و تجهیز مدارس، امروز شاهد افتتاح این پروژه زیبا و بزرگ هستیم .

وی افزود: این مجموعه آموزشی و پرورشی دارای ساختمان آموزش، آزمایشگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و خانه سرایداری در زمینی به مساحت 10 هزارو 727 متربع بنا شده است .

دادی زاده تصریح کرد: بیش از 120 میلیارد ریال برای ساخت این مدرسه 18 کلاسه هزینه شده است که از محدود مدارس استان هرمزگان می باشد که تمام امکانات و فضای مورد نیاز فعالیت های یک مدرسه به صورتی شکیل دیده شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بعد از افتتاح پروژه مدرسه 18 کلاسه زمزم، با هدف آموزش فنون عملی، سه کارگاه الکترونیک، مکانیک، ناوبری و عمرانی هنرستان علوم و فنون دریایی ناحیه یک بندرعباس نیزبه بهره برداری رسید .

لازم به ذکر است اولین هنرستان علوم و فنون دریایی شهید پایندر واقع در شهرک الهیه بندرعباس با پیگیری این خیرنیک اندیش محمدرضا قائم مقامی در سال تحصیلی 94-93 به بهره برداری رسیده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار