افتتاح یک واحدمدرسه خیرسازدر شهرری

شهرری (پانا) - – یک باب مدرسه خیرساز با عنوان زنده یاد بانو عفت آهنگری دوشنبه هجدهم آذر98 در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افتتاح می شود.

کد مطلب: ۹۷۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک واحدمدرسه خیرسازدر شهرری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در شورای معاونین در این رابطه اظهار داشت: با توجه به نیاز منطقه، این مدرسه به دبیرستان دخترانه دوره اول مقطع متوسطه اختصاص یافته و دانش آموزان آن در پایه‌های هفتم تا نهم تحصیل می کنند.

او در ادامه افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت 1780 متر مربع، با نهصد و سی متر زیربنا در دوطبقه ساخته شده و تعداد هشت کلاس درس و پنج اتاق اداری دارد.

نصیری بیان داشت: برای دبیرستان زنده یاد بانو عفت آهنگری، با ظرفیت ثبت نام از 250 نفر دانش آموز، امکاناتی نظیر، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و سایت رایانه ای، پیش بینی شده است.

او گفت: این دبیرستان به صورت مشارکتی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و علی لاهوتی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، ساخته و آماده بهره برداری شده وبه یاد مادر مرحوم این خیر نیک اندیش بنام زنده یاد بانو عفت آهنگری نام گذاری شده است.

دبیرستان بانو عفت آهنگری، دوشنبه هجدم آذر 98 با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، جمعی از مسئولین و مقامات محلی افتتاح می شود.

/خبرنگار: امجدامیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار