معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی از شبکه دو سیما

تبریز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آغاز پخش مستند معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان در قالب برنامه "دیارِ من" شبکه دو سیما از هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی از شبکه دو سیما

مرتضی آبدار، امروز شنبه 16 آذر 98 ضمن اعلام این خبر، گفت: یکی از سیاست های ستاد تبریز 2018 تولید و پخش فیلم های کوتاه و مستندهای فاخر از ظرفیت های گردشگری تبریز و استان با هدف جذب حداکثری گردشگران داخلی با استفاده از ظرفیت رسانه های ملی بود که در این راستا از سال گذشته هدف گذاری و اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

او ادامه داد: با پیگیری اهداف یاد شده در نیمه نخست سال جاری با همکاری شبکه یک سیما مستندهای 6 دقیقه ای گردشگری از 12 شهرستان با محوریت مناطق کمتر شناخته شده به روی آنتن رسانه ملی رفت.

آبدار گفت: در همین راستا به همت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، فاز نخست تولید مستندهای فاخر 25 دقیقه ای برای 10 شهرستان از ابتدای تابستان سال جاری با محوریت معرفی ظرفیت های گردشگری تاریخی و طبیعی، صنایع دستی، آداب و رسوم، غذا، سوغات و آیین های سنتی کلید خورد و خوشبختانه با پیگیری های مستمر به اتمام رسید.

او اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان و با هدف توزیع متناسب سفر در شهرهای کوچک و روستاها و فاز دوم تولید این مجموعه مستندها برای 11 شهرستان دیگر با اضافه شدن رویکردهایی نظیر گردشگری ورزشی و زمستانی، به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ضمن تشکر از خانه روابط عمومی استان به عنوان مجری طرح، با بیان اینکه فصل اول مستند "دیار من" در 10 قسمت 25 دقیقه ای تهیه و از هفته جاری، روزهای سه شنبه و پنج شنبه ساعت 18 از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد، افزود: این مستند که به تهیه کنندگی رسول تسلیمی و نویسندگی و اجرای فربد شکرایی به روی آنتن خواهد رفت، ساختاری جذاب، ریتمیک و مخاطب پسند دارد که جذابیت ها و زیبایی های استان را با جلوه هایی زیبا به نمایش می گذارد و امیدواریم علاوه بر ایفای نقش در جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی، رضایت مخاطبان و عموم مردم آذربایجان شرقی را به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار