گزارش پانا؛

روز ششم ثبت نام کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی

حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو

تبریز(پانا) - روز ششم ثبت نام کاندیداتوری در حوزه تبریز،آذرشهر و اسکو درحالی آغاز شد که تعداد ثبت نامی ها در پایان روز گذشته به ۱۴۴ نفر رسید و ۱۵ نفر از این افراد زن و ۱۲۹ نفر مرد بودند.

کد مطلب: ۹۷۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
روز ششم ثبت نام کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی

روز ششم ثبت نام با حضور نازیلا آصفی در فرمانداری آغاز شد.
نازیلا آصفی نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی اولین بانو در کشور بود که بعد از انقلاب به عنوان معاون فرماندار شهرستان تبریز منصوب شده بود.

وی در مصاحبه با خبرنگاران مستقر در حوزه ثبت نام فرمانداری گفت: قبل از حضور برای طلب کمک به گلزار شهدا و مزار پدر مرحومم رفتم.

آصفی با اشاره به مشکلات اخیر جامعه افزود: اکنون که جامعه ما شرایط مناسب اقتصادی ندارد باید وحدت و انسجام را در اولویت کار قرار دهیم و همه باهم دست به دست داده و جهت حل مشکلات بکوشیم.


پرویز احمد زاده دیگر چهره شاخصی بود که با کارناوالی قریب بر ۵۰ نفر جهت ثبت نام وارد فرمانداری شد.

احمدزاده با مدرک دکتری زبان و ادبیات عربی با گرایش ترجمه و تنها دارنده مدرک دکتری نقد ادبی در کشور در حالی که به سوابق و مدارک خود اشاره می کرد گفت:
با توجه به اتفاقات اخیر از ۴۰ سال گذشته تا کنون بیش از ۶۰ ماه با تیم کارشناسی و نخبه های علمی مشکلات را بررسی نموده و می خواهیم که راهکار بیابیم.

وی افزود: مجلس دهم متشکل از جمعی احساسی و هیجانی بود که وظیفه ی اجرایی خود را به خوبی انجام ندادند و مجلس هنگامی موفق خواهد بود که جمع جوان و پویا آن را تشکیل دهد.


محمدایرجیان متخصص جراحی استخوان و مفاصل رییس سابق بسیج جامعه پزشکان با کارناوال خانواده و فرزندان و جمعی از اصناف و کسبه و اقشار مختلف جامعه جهت ثبت نام وارد فرمانداری شد.

وی با در دست گرفتن دانشنامه تخصصی خود گفت: آذربایجان نیازمند فداکاری است. با تمام توان و آگاهی و شجاعت آمده ام به صورت مستقل شرکت خواهم کرد و معتقدم که ما جوانان می توانیم.

ایرجیان افزود:من از قشر پایین جامعه هستم. روزهایی بود که حتی کفاشی کرده ام.ولی با این حال مدارک عالی از داخل و خارج کشور گرفته ام و در مقابل مسئولین کاملا قاطع هستم و به نفع مردم خواهم جنگید.

مسعودپزشکیان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه جهت ثبت نام وارد فرمانداری شد.

مسعود پزشکیان سیاستمدار ۶۵ ساله و نائب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری در پاسخ به خبرنگاران مستقر در محل گفت: به شدت پایبند اصلاح طلبی و طرفدار اصولگرایی هستم ولی به صورت مستقل شرکت کرده ام.مگر اصولگرایان چه ویژگی هایی دارند.که ما نداریم.برای حل مشکلات فارغ از جناح بندی ها باید تلاش کنیم.

پزشکیان ضمن تاکید بر وعده های تحقق یافته ی خود در دوره ی قبلی افزود: از عملکرد نمایندگان فعلی استان تا حدودی راضی هستم و پیگیری مسائل مربوط به بهداشت و درمان، تلاش برای اجرایی شدن پروژه های مس سونگون و نفلین سینیت سراب، انتقال خط اتیلن غرب به تبریز در صنعت پتروشیمی، احداث پروژه های متعدد حوزه راه و پیگیری پروژه های مربوط به احیا دریاچه ارومیه در اولویت کاری ما قرار داشتند و برای اجرایی شدن آنها از تمام توان خود استفاده کردیم.

وی اذعان کرد:برای انتخابات از جیب خود هزینه نمی کنم و مردم همیشه حامی من بوده اند و اگر در این دوره موفق نشوم به شغل اصلی خود بر می گردم.

ششمین روز از ثبت نام تا ساعت ۱۸ روز جمعه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار