با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در استان زنجان:

14 پروژه ورزشی دانش آموزی در 14 آموزشگاه استان به صورت مجازی و میدانی افتتاح شد

14زنجان (پانا) - پروژه ورزشی دانش آموزی در 14 آموزشگاه به صورت مجازی و میدانی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۷۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
14 پروژه ورزشی دانش آموزی در 14 آموزشگاه استان به صورت مجازی و میدانی افتتاح شد

مهرزاد حمیدی در آئین افتتاح همزمان 14 پروژه ورزشی دانش آموزی استان ضمن تأکید بر گسترش فضای ورزش دانش آموزی به عنوان زمینه ایجاد تحرک و نشاط در بین دانش آموزان، افزود: ضرورت دارد برای کودکان گفتمان ملی با والدین برقرار شود و توجیه صورت گیرد تا از همان ابتدا کودکان به سمت ورزش و تحرک سوق پیدا کنند و نباید کار به جایی برسد که بدن کودکان خشک شود تا نتوانند دیگر تحرک ورزشی داشته باشند که این غفلت هرگز قابل جبران نخواهد بود.

ورزش مدارس همواره مبنایی برای پیشرفت ورزش قهرمانی در همه کشورها بوده است.

حمیدی با بیان اینکه همه کشورهای مترقی، ورزش مدارس را مبنا و پایه قرار داده‌اند، اظهار داشت: ورزش مدارس همواره مبنایی برای پیشرفت ورزش قهرمانی در همه کشورها بوده است و در ورزش قهرمانی ایران نیز اگر از ورزش دانش آموزی استفاده کنیم، همانند والیبال شاهد موفقیت خواهیم بود که البته اگر این حرکت در والیبال هم استمرار نداشته باشد از مسیر پیشرفت باز خواهد ماند.

لازم به ذکر است که در ادامه ی این مراسم 14 پروژه ورزشی دانش آموزی (11 کلاس تخصصی ،2 زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی) به صورت مجازی و میدانی افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار