سالانه ۴میلیون دانش‌آموز از خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی بهره‌مند می‌شوند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد سالانه بیش از ۴ میلیون دانش‌آموز از خدمات آموزشی و مهارتی کانون‌های فرهنگی تربیتی در استان‌های مختلف کشور بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۹۷۳۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سالانه ۴میلیون دانش‌آموز از خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، علی رمضانی در آیین گشایش سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی استان البرز گفت: «در کشور سیاست نظام بر این است که فضای بانشاط و شادی در جامعه ایجاد و تقویت شود. برای ایجاد فضای نشاط در بین دانش‌آموزان نیاز است وقت آن‌ها را غنی‌سازی کنیم که امن‌ترین مکان همین کانون‌های فرهنگی تربیتی است.»

او ادامه داد: «برای غنی‌سازی اوقات فراغت و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نیاز به حمایت ویژه مسوولان و همچنین مشارکت بخش خصوصی داریم.»

رمضانی افزود: «برای جذب دانش‌آموزان 1182 کانون فرهنگی تربیتی فعال است در حالی که به فضاهای بیشتری در استان‌ها نیاز داریم.»

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «کانون‌های فرهنگی تربیتی در جامعه نقش تربیتی دارند که باید برای اطلاع‌رسانی این نقش مهم به خانواده‌ها از رسانه‌ها کمک بگیریم. ظرفیت و نیروی انسانی کانون‌های فرهنگی تربیتی استان‌ها‌ از جمله در البرز بالاست. براساس سند تحول تنها جایی که همه شش ساحت تربیتی در آن اجرایی می‌شود کانون‌های فرهنگی تربیتی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار