معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :بستن مبادی بی سوادی نیازمند یک عزم جدی است

تهران (پانا) - سومین نشست کمیته بهبود کیفیت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن شورای یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :بستن مبادی بی سوادی نیازمند یک عزم جدی است

در این نشست رضا اصلانی شاهسوار معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای معاونت سواد آموزی در شهرستانهای استان تهران ،اظهار داشت: با توجه به آیات قرآن کیفیت عمل بسیار بالاتر از کمیت آن است و کیفیت بخشی به فعالیتهای سوادآموزی را در راس اهداف معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دانست

او در ادامه افزود:نظارت بر قراردها و بستن راههای سوءاستفاده از آن در حوزه سواد آموزی از جمله مواردی است که به شکل جدی در این معاونت پیگیری می شود وکیفیت بخشی تابع اشتیاق همگان برای تعالی و مشارکت در فعالیت ها ی جمعی است و نیازمند توسعه فردی و اجتماعی میباشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تشریک مساعی و همکاری گروهی به منظور توسعه وگسترش فعالیت های سوادآموزی بسیار ضروری است ، تصریح کرد:احترام به انسانها و کمک به فراهم آوردن زمینه زندگی متناسب با شان افراد، ایجاد محیط کاری لذت بخش برای کارکنان سوادآموزی در مناطق و استان، توجه کامل به استعدادهای فردی و فراهم نمودن شرایط لازم برای ظهور خلاقیت و نوآوری را از اهداف اصلی گروه بهبود کیفیت است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،ساماندهی لوازم و کتب سواد آموزی را از دیگر برنامه‌های این معاونت دانست و گفت: باید از بی برنامگی ، پراکندگی و عدم مدیریت در کارها پرهیز کرد تا بتوان با یک نظم و انسجام به اهداف مورد نظر دست یافت.

اصلانی با تاکید بر اینکه وجود اتباع خارجی درمناطق مختلف شهرستانهای استان تهران برجمعیت بی سوادی این استان افزوده، تصریح کرد:بستن مبادی بی سوادی نیازمند یک عزم جدی است و باید یک حرکت عظیم در این حوزه صورت پذیرد.

این مقام مسئول با اشاره به وجود هفت مرکز یادگیری محلی در مناطق مختلف این استان خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد این مراکز در سطح استان می توان به نتایج مطلوب تری دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار