طریقه ارائه مجوز راه اندازی پیش دبستانی نیازمند بازنگری است

مراغه (پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:با توجه به افزایش بی رویه مراکز پیش دبستانی در سطح شهرها ،طریقه ارائه مجوز برای تاسیس این مراکز نیازمند بازنگری است.

کد مطلب: ۹۷۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
طریقه ارائه مجوز راه اندازی پیش دبستانی نیازمند بازنگری است

فریده حقایی صبح شنبه در جلسه معاونین آموزش ابتدایی مناطق جوار 2این استان که به میزبانی مراغه برگزار شد ، گفت: شاخص اجرای برنامه ها در آموزش ابتدایی ،طرح تدبیر است .

وی افزود : این طرح به منظور بهبود مدیریت مدرسه و ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در دستور کاری مدارس ابتدایی قرار گرفته است.

وی یادآور شد : در برنامه ریزی و اجرای این طرح نیز فرآیندهای مهم مدرسه، جهت گیری کلی ، تقویم اجرایی برنامه تدبیر و تدوین برنامه عملیاتی سالانه مهم است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مقطع ابتدایی برای دانش آموزان و اولیای آن ها ،مقطعی هدفمند و آرزومند است ،گفت:دراین مقطع ،در کنار رشد و جسم دانش آموزان ،رشد فکری آن ها نیز با توجه به نیازهای عاطفی شکل می گیرد.

رضا آسیابی ،آموزش در کنار بازی در مقطع ابتدایی را مهم توصیف کرد و افزود : در این مقطع با توجه به شرایط خاص دانش آموزان ،یادگیری توام با بازی بر کیفیت آموزشی و پرورشی آنان خواهد افزود .

وی در ادامه به موضوع کمبود نیروی انسانی در این مقطع اشاره و اظهار کرد : با توجه به نیاز شدید نیروی انسانی ،تعامل و همکاری مناطق جوار در جهت رفع این مشکل مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار