جلسات فردی آسیب شناسی عملکرد مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 16

تهران (پانا) - جلسات فردی آسیب شناسی عملکرد مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران در دفتر معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسات فردی آسیب شناسی عملکرد مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 16

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران، جلسات فردی آسیب شناسی عملکرد مدارس ابتدایی منطقه در سال تحصیلی 99-98 در دفتر معاونت آموزش ابتدایی برگزار شد.

در این سلسله نشست ها سلطانی، معاون آموزش ابتدایی در راستای آسیب شناسی برنامه های مدارس با مدیران جلسات فردی تشکیل داده و عملکرد مدارس در انجام فعالیت های برنامه سالانه را مورد بررسی قرار داده و با هم­اندیشی مدیران مدارس راهکارهایی برای بهبود و رشد عملکرد مدارس در سال جاری اتخاذ نمودند.

همچنین در این سلسله دیدارها بر اساس مجلد مدون جداول آماری مدارس منطقه در کل فعالیت های سال تحصیلی گذشته، راهکارهایی برای رشد آموزش و پرورش منطقه پیش بینی گردیده و در جمع بندی مطالب درخصوص ویژگی مدرسه شاد به عنوان یکی از رویکردهای معاونت آموزش ابتدایی، از مسئولین واحدهای آموزشی نظرسنجی و در مورد ملاک ها و شاخص های ارزیابی مدیر از فراهم سازی فضای شاد در مدارس تبادل افکار صورت پذیرفت.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که این سلسله دیدارها به سبب هم­اندیشی با معاون آموزش ابتدایی و ارائه بازخورد انگیزشی و راهگشای وی در این زمینه سبب فراهم آمدن رضایت مندی و خرسندی در مدیران مدارس واقع گردیده بود چرا که این قبیل نشست ها و دیدارها باعث دیده شدن فعالیت های واحدهای آموزشی و ایجاد انگیزش در فضاهای آموزشی نیز منجر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار