پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ششم آذر سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش، متن پیام محسن حاجی‌میرزایی به شرح زیر است:

«به نام خداوند لوح و قلم*حقیقت نگار وجود و عدم

ستایش زیبنده خدایی است که دانش را مایه حیات دل‏‌ها، روشن‌کننده دیدگان و نیروبخش جان‌ها قرار داده و تکریم، شایسته رسولی است که فضیلت علم‌آموزی زگهواره تا ملکوت را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است.

در عصر کنونی، با الهام‌گیری از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سایر اسناد فرادستی، رسالت تحقق عدالت آموزشی از طریق بهره‌مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین صورت می‌گیرد و در این راستا آموزش از راه دور ظرفیتی برای تحقق اهداف والای کسب علم و فضلیت و زمینه‌ساز بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش به شمار می‌رود.

مدارس آموزش از راه دور طی سال‌های اخیر به ویژه در دولت تدبیر و امید با شعار «آموزش آسان، با کیفیت، همیشه و همه جا و برای همه» در جهت فرصت‌های برابر یادگیری و رفع محرومیت‌ها، پوشش حداکثری تحصیلی و ایجاد ‌شوق یادگیری گام‌های موثری برداشته‌اند. آﻣﻮزش از راه دور صرف نظر از همه محدودیت‌های بازدارنده به عنوان یک شیوه آﻣﻮزﺷﯽ با از ﻣﯿﺎن ﺑﺮداﺷﺘﻦ ﻣﻮاﻧﻊ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یادگیری را با بهترین شکل ممکن می‌تواند در دانش‌آموزان و فراگیران نهادینه نماید.

در سالی که مزّین به نام "رونق تولید" شده و در ششم آذرماه سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور، ضمن تبریک و گرامیداشت این روز ارزشمند، امید است موسسان این مدارس با همراهی مدیران و معلمان گرانقدر، برای اعتلای آرمان‌های تعلیم و تربیت اسلامی به ویژه عدالت آموزشی و شیوه‌های نوین آموزشی، فردایی روشن را برای مشتاقان علم و ادب ترسیم کنند و مسئولان آموزش و پرورش نیز با استفاده از این فرصت مغتنم همراهی و همکاری شایسته‌ای برای خدمات‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان عزیز معمول نمایند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار