جمعی از مسوولین درگذشت خواهر رییس‌جمهوری را تسلیت گفتند

تهران (پانا) - جمعی از مسوولین لشکری و کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت «صدیقه فریدون» خواهر رییس جمهوری را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۹۷۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جمعی از مسوولین درگذشت خواهر رییس‌جمهوری را تسلیت گفتند

دفتر رییس جمهوری روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بانوی مؤمنه خانم «صدیقه فریدون» همشیره حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به رحمت الهی پیوست.

در اطلاعیه دفتر رئیس جمهور آمده است:«با کمال تأسف و تأثر به اطلاع عموم می‌رساند بانوی مؤمنه خانم «صدیقه فریدون» خواهر گرامی رئیس جمهور محترم روز یکشنبه ۳ آذر ۹۸ پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.»

دفتر رییس جمهوری ضمن تسلیت این مصیبت وارده به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند زمان مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه متعاقبا اعلام خواهد شد.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین روحانی، درگذشت همشیره مکرمه و بزرگوار ایشان را تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران الهی مسألت کرد.
سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در پیامی خطاب به رئیس جمهوری نوشت: «درگذشت خواهر ارجمندتان مرحومه مغفوره «سرکار خانم صدیقه فریدون» موجب تأثر و تألم فراوان گردید. این مصیبت را خدمت حضرت‌عالی و خانواده محترمتان و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.»
در بخشی از پیام تسلیت شهیدی آمده است: «پروردگار متعال به شما و دیگر سوگواران این ضایعه اندوهناک، صبر جمیل و شکیبایی عنایت فرماید و روح آن مرحومه را در فردوس برین و دریای بیکران رحمتش به آسودگی و آرامش برساند. امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.»

لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری هم در پیامی به مناسبت درگذشت خواهر رییس جمهوری نوست: «در گذشت مرحومه مغفوره «صدیقه فریدون» همشیره بزرگوارتان موجب تاثر و تالم خاطر شد. این ضایعه را به جنابعالی و خانواده مکرم و عموم مصیبت دیدگان تسلیت عرض نموده، و از خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر آرزو می‌نمایم.»

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش وجوانان هم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت خواهر رییس جمهوری نوشت: خداوند متعال روح آن مرحومه را با شهدای کربلا محشور و به جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.
بانوی مؤمنه خانم «صدیقه فریدون» خواهر گرامی رییس جمهوری روز یکشنبه ۳ آذر ۹۸ پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع خاکسپاری سوم و هفتم شادروان صدیقه فریدون خواهر رییس جمهوری در حسینیه شهدای سرخه برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم‌آن مرحوم ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

همچنین وزیر امور خارجه در پیام‌هایی جداگانه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و «حسین فریدون»، ضایعه درگذشت همشیره آنها را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «محمد جواد ظریف» در این پیام، برای آن بانوی فقیده رحمت و مغفرت و برای خانواده و دیگر بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند بخشنده و مهربان مسئلت کرد.

«صدیقه فریدون» خواهر رییس‌جمهوری امروز یکشنبه پس از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع خاکسپاری سوم و هفتم خواهر رییس جمهوری در حسینیه شهدای سرخه برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم‌ آن مرحومه، شنبه نهم آذر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار