استاندار آذربایجان شرقی: در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم؛ با گرانفروشان برخورد جدی می شود

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی گفت که شرایط جنگ با شرایط عادی تفاوت دارد و در حال حاضر در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اگر کسی گرانفروشی کند در صف دشمن است و حتما با او برخورد جدی می شود.

کد مطلب: ۹۷۰۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم؛ با گرانفروشان برخورد جدی می شود

محمدرضا پورمحمدی در همایش تبیین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در راستای تحقق گام دوم انقلاب در تالار وحدت دانشگاه تبریز بیان کرد: زمانی که منافقین و دشمنان انقلاب به امام راحل فشار می آوردند که ارتش را منحل کند ایشان دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را دادند که امروز ثمره این شجره طیبه را می بینیم که همه این ها نشان از بینش وسیع معمار کبیر انقلاب بود.

وی ادامه داد: آبان ماه امسال شاهد دو اتفاق بودیم که یکی از آن ها زلزله مناطق میانه و سراب بود که در 17 آبان ماه و در ساعت 2 و 17 دقیقه بامداد روی داد و بسیج اولین گرهی بود که خود را به این مناطق رساند و عهد کرده است پس از بازسازی مناطق زلزله زده آخرین گروهی باشد که این مناطق را ترک می کند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که یکی دیگر از اتفاقات این ماه، آشوبات اخیر به بهانه افزایش قیمت بنزین بود، افزود: اعتراض حق طبعی مردم است و باید این اعتراض ها را شنید و برای آن تدبیری اندیشید اما بحث اعتراض از آشوب و اغتشاش جدا است و هرگز مردم ایران به دشمنان اجازه نخواهد داد که یکی از مهم ترین ثمرات انقلاب که امنیت و آرامش است بر هم زده شود.

پور محمدی تصریح کرد: در 40 سال گذشته دشمن تلاش های زیادی برای سد راه کردن پیشرفت ایران کرده است ولی مردم ایران آگاه هستند و چرخ این انقلاب به اندازه ای بزرگ است که این توطئه ها نمی تواند مشکل بزرگی برای ایران اسلامی به وجود آورد.

وی افزود: دشمن با تمامی ترفند ها به میدان آمده و گاه با جنگ نظامی ما را تهدید کرده و گاه با جنگ نرم و گاهی با تحریم اقتصادی و جالب این است که در میان این همه توطئه حرف از کمک به مردم ایران می زند که باید در جواب آن ها گفت اگر شما دلتان به حال این ملت می سوزد پس چرا تحریم اقتصادی می کنید؟

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمن آخرین نفس هایش را می کشد و تمامی این توطئه هایش نیز به دلیل به ستوه آمدن و شکست تمامی ترفندهایشان است.

پورمحمدی در ادامه با بیان این که دشمن با تحریم های نفتی سعی در فلج کردن اقتصاد ایران دارد، گفت: بودجه سال 99 بر اساس بودجه بدون نفت برنامه ریزی می شود و باید خیلی پیش تر از این ها به این فکر بودیم و با عدم وابستگی به در آمد نفتی و عدم فروش نفت به کشورهای اروپایی اقتصاد آن ها را فلج می کردیم.

وی گفت: گرانی مشکلی است که در تمامی دنیا وجود دارد در آمریکا این مشکل وجود دارد و در خود کشور فرانسه مدت ها است که نمی تواند جلوی جلیقه زرد ها را بگیرد و باید از توان بسیج و عزم ملی برای خنثی کردن توطئه دشمنان در کشور کمک بگیریم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: متاسفانه مردم از ادارات گلایه مند هستند و این دردی است که نمی توان پنهان کرد. کار مردم در ادارات باید خوب راه بیفتد و عزت و کرامت آن ها حفظ شود و آسیب زمانی خواهد بود که ما مردم را از دست دهیم و خوشبختانه مردم ایران پایبند به انقلاب هستند و انتظار دارند تا مشکلاتشان در ادارات حل شود.

پور محمدی افزود: با کسی عقد اخوت نبسته ایم هرکس در هر مقامی اگر به عمد کوتاهی و خطا کند و در کار مردم گره ایجاد کند حتما برخورد جدی خواهیم کرد.

وی گفت: شرایط جنگ با شرایط عادی تفاوت دارد و در حال حاضر در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اگر کسی گرانفروشی کند در صف دشمن است و حتما با او برخورد جدی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار