ساماندهی ۲۴ هزار دانش آموز در سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در ۷۰۰ مدرسه

بیرجند(پانا) - فعالیت‌های رسمی سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی در سال تحصیلی جاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و شورای معاونان آموزش و پرورش خراسان جنوبی ،تعدادی از مدیران دستگاه هاس اجرایی ، نماینده ویژه مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و هم چنین جمعی از دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی و مربیان و فعالان در این سازمان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی ۲۴ هزار دانش آموز در سازمان دانش آموزی  خراسان جنوبی در ۷۰۰ مدرسه

محمد رضا بااطمینان رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در این مراسم گفت :در شهریور ماه با درخواست مدارس برای عضویت دانش آموزان در سامانه جذب و سازماندهی با همکاری مر بیان در سطح مدارس استان همزمان با شروع سال تحصیلی ، کار جذب و عضو گیری شروع شد.


بااطمینان افزود :تشکلات پیشتازان سال تحصیلی گذشته قبل ازشروع رسمی فعالیت های سال تحصیلی جاری در مراسم زنگ مهر، جشن عاطفه ها و مراسم ۱۳آبان و .... هم حضور پررنگی داشتند.

ساماندهی ۲۴ هزار دانش آموزان پیشتاز در خراسان جنوبی

او ادامه داد: تکلیف ملی ما ساماندهی ۲۱ هزار پیشتاز در خراسان جنوبی بوده و این در حالی است که امروز بیش از ۲۴ هزار دانش آموز را در این تشکیلات ساماندهی کردیم.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تشکلات پیشتازان در برنامه هایی مانند ۲۱ مین مامور زلزله در سطح مدارس حضور پررنگی خواهند داشت، افزود: در برنامه های تربیتی مدارس حضور پیشتازان چشمگیر است.

من یک انقلابی هستم شعار پیشتازان

او با اشاره به اینکه این تعداد پیشتاز با حضور ۱۰۳۶ مربی در ۷۰۰ آموزشگاه ساماندهی شده اند ، ادامه داد :در راستای حمایت از منویات مقام معظم رهبری در حوادث اخیر شعار پیشتازان را ( من یک پیشتاز انقلابی هستم)، انتخاب کرده ایم .


رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی افزود :خیال خام دشمنان نظام برای ضربه زدن به انقلاب باز هم راهی به جایی نبرد و مردم با هوشیاری از نظام حمایت کردند که این می طلبد مسئولان هم بیشتر به مردم خدمت کنند و مشکلات را برطرف سازند.


بااطمینان گفت : ما در این مراسم بار دیگر با رهبری و نظام بیعت می بندیم و آمادگی خود را برای حمایت از کشور اعلام می کنیم .


رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی هم چنین به فعالیت خبرگزاری پانا در استان اشاره کردوافزود: تلاش شده هر مدرسه یک خبرنگار نیمه حرفه ای داشته باشد تا علاوه بر پوشش اخبار مربوط به سازمان اخبار آموزش و پرورش راهم رصد و پوشش دهد.


بااطمینان ادامه داد : پیشتازان ۱۲ منش تربیتی مانند صداقت،نظم،کمک به هم نوع. قانونمندی و.... را در سطح مدارس ترویج و تبلیغ می کنند .


او با اشاره به تفاهم نامه هایی که با برخی از ادارات منعقد شده ، گفت: در همین راستا همیارمحیط زیست ،همیار ایمنی ،همیار امداد و ..در سازمان دانش آموزی استان ساماندهی شده و این آمادگی وجود دارد که با سایر دستگاه های اجرایی هم تفاهم نامه هایی برای ساماندهی این تشکلات منعقد شود .

در این مراسم از دانش آموزان اعزامی به نهمین دوره اردوی ملی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار