فراخوان برگزاری نخستین مرحله جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی در بهمن ماه سال جاری

اهواز (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی خوزستان از فراخوان برگزاری نخستین مرحله جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان برگزاری نخستین مرحله  جشنواره فریادهای شادی و نغمه های اردویی در بهمن ماه سال جاری

علیرضا مسرور در گفت و گو با پانابا اشاره به فصل 4سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد :شادی یکی از نیازهای اساسی انسان است و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از ویژگیهای مدرسه در افق چشم انداز 1404مدرسه ای است که تامین کننده نیازهای فردی و اجتماعی و محیط اخلاقی ،علمی ،امن،سالم و با نشاط و مهرورز و برخوردار از هویت جمعی باشد و بر همین اساس مرحله نخست این جشنواره از سوی سازمان دانش آموزی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد

او ابا اشاره به محتوای جشنواره دامه داد:این جشنواره در دو قالب کلامی و غیر کلامی برگزار می گردد و محتوای جشنواره نیز بر مبتنی بر منش های 12گانه تشکیلاتی ،مهارتهای 4گانه تشکیلاتی و مهارتهای اجتماعی می باشد.

رییس سازمان دانش آموزی خوزستان یادآور شد این جشنواره در سه سطحج شامل مدرسه ای ،منطقه ای و استانی برگزار خواهد شد و برگزیدگان استانی به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

مسرور در خصوص داوری آثار منتخب هم افزود:آثار منتخب پس از داوری توسط هیات داوران منطقه ای به استان معرفی خواهند شد و از منتخبین ااستان در هفته دوم اسفندماه 98تجلیل و به سازمان دانش آموزی کشور معرفی می گردند.

فریاد شادی آواز بلند شادی آفرین است که در قالب فعالیتی گروهی ،موزون ،آهنگین بصورت کلامی همراه با شعر و یا غیرکلامی (همرا با ضرباهنگ دست ،پا،چوب و سنگ و ...)و یا ترکیبی از آنها و با هدف شادی و نشاط در کلاس درس و مدرسه یا فعالیتهای اردویی اجرا می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار