عدم درج قیمت بروی اجناس، 110 فروشنده یزدی را به تعزیرات برد

یزد(پانا) _ رئیس اتاق اصناف یزد با اشاره به ارسال 110 پرونده به تعزیرات حکومتی گفت: عمده مشکلات پرونده‌های ارسال شده به تعزیرات حکومتی، درج نشدن قیمت‌ها بر روی اجناس وکالا‌ها بوده است.

کد مطلب: ۹۷۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

"محمد مهدی باغستانی " در جلسه صنفی اتحادیه و اصناف بسیج استان یزد نقش اتحادیه وصنف هادر شرایط کنونی را مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: نقش اتحادیه و صنف‌های مختلف استان در شرایط کنونی بسیار حیاتی است به همین منظور بازرسان نظارتی باید با دقت هرچه بیشتر تمامی قیمت‌ها را زیر ذربین خود قرار دهند.

باغستانی با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها و صنف‌های استان یزد با کمبود بازرس مواجهه است، افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰ صنف و ۲۳۰ بازرس و ناظر تعزیراتی در استان یزد مشغول فعالیت هستند که با شرایط به وجود آمده نیازمند بازرسان بیشتری برای کنترل قیمت در بازار هستیم.

وی گفت: یک هفته اخیر بیش از ۱۹۰۰ بازرسی در استان یزد انجام شده که در این بین ۱۱۰ پرونده به تعزیراتی حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: عمده مشکلات پرونده‌های ارسال شده به تعزیرات حکومتی، درج نشدن قیمت‌ها بر روی اجناس وکالا‌ها بوده است.

رئیس اتاق اصناف استان یزد تصریح کرد: قیمت هیچ یک از کالا‌ها و اجناس استان یزد افزایش نیافته است و درصورت مشاهده افزایش خود سرانه قیمت‌ها با متولیان امر به شدت برخورد می‌شود.

باغستانی در ادامه به همکاری مردم با تعزیرات و اتاق اصناف تاکید کرد و گفت: همشهریان در صورت دیدن هرگونه تخلف و افزایش قیمت می‌توانند تخلفات را با شماره تماس ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار