معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های عمومی درس تربیت‌بدنی ویژه 700 آموزگار مرد پایه

اراک (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های عمومی درس تربیت‌بدنی ویژه 700 آموزگار مرد پایه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های عمومی درس تربیت‌بدنی ویژه 700 آموزگار مرد پایه

«مهدی دمنه» با اعلام این خبر افزود: دوره آموزشی آموزگاران پایه مرد استان مرکزی با هدف اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی طی روزهای سی ام آبان و یکم وهفتم و هشتم آذر ماه سال جاری به صورت هماهنگ در مناطق پانزده گانه استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در دوره مذکور طبق "عناوین و سرفصل های تعیین شده دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و همچنین محتوای تولید شده یکسان توسط کمیته علمی استان در دو بخش عملی و تئوری" آموزش های لازم به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، به منظور ارتقاء سواد حرکتی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در مدارس؛ کیفیت بخشی به ساعت درس تربیت بدنی را در صدر برنامه های خود قرار داده است.

وی استفاده از ظرفیت آموزگاران پایه در انتقال مفاهیم و برنامه های آموزشی به دانش آموزان را از جمله راهکارهای موثر در کیفیت‌بخشی به «ساعت درس تربیت‌بدنی» عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی لازم با معاونت برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی؛ بیش از 700 آموزگار پایه مرد استان مرکزی، به‌ منظور شرکت در دوره آموزشی ((مهارت‌های عمومی درس تربیت‌بدنی ویژه آموزگاران پایه)) با کد 99506221 به مدت 40 ساعت (تئوری و عملی) ثبت نام شده اند.

دمنه یادآور شد: سال گذشته؛ یک هزار و صد نفر از آموزگاران پایه زن استان در پایه اول تا ششم، در دوره مذکور طی دو مرحله آموزش دیدند.

گفتنی است، در همین راستا، جلسه هماهنگی مدرسان دوره آموزشی آموزگاران پایه مرد استان مرکزی به منظور بررسی ابعاد اجرای این دوره آموزشی و برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای مطلوب آن با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار