تهیه‌کننده «بنیامین»: اکران همزمان 3 فیلم کودک، به فروش این فیلم ها ضربه زد

تهران (پانا) - تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» معتقد است مسئولان سینمایی و شورای صنفی سه فیلم سینمای کودک و نوجوان را همزمان اکران کردند تا هیچکدام از فیلم‌ها نتوانند سبد بزرگی از فروش در گیشه سینماها داشته باشند.

کد مطلب: ۹۷۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تهیه‌کننده «بنیامین»: اکران همزمان 3 فیلم کودک، به فروش این فیلم ها ضربه زد

مصطفی حسن‌آبادی، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پانا درباره وضعیت اکران «بنیامین» در سینماهای سراسر کشور گفت: «طبق اطلاعات سایت سینماشهر «بنیامین» در هفته اول اکران حدود 100 میلیون تومان در گیشه سینماها فروش داشته است که حدود 31 درصد آن برای تهران و 28 درصد آن برای اصفهان بوده است.»

وی افزود: «با توجه به اینکه سینماداران ترجیح می‌دهند سانس‌های خوب و پرفروششان را به دو فیلم طنزی که همزمان با ما اکران شده‌اند اختصاص بدهند و سهم 3 فیلم کودک و نوجوان اکران شده بیشتر سانس‌های صبح و سالن‌های کوچک است، این فروش کاملا متناسب با ظرفیتی است که به ما اختصاص داده‌اند.»

تهیه‌کننده «بنیامین» تصریح کرد: «مسئولان سینمایی و شورای صنفی نمایش این طور صلاح دیدند که 3 فیلم کودک و نوجوان را به طور همزمان در سینماها اکران کنند تا هیچکدام از فیلم‌ها نتوانند سبد بزرگی از فروش در گیشه سینماها داشته باشند. امیدوارم این تلاش نافرجام بماند و ما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده ایم بتوانیم سهم خوبی از گیشه داشته باشیم.»

حسن آبادی در ادامه گفت: «خوشبختانه آموزش و پرورش به دلیل محتوای سالم فیلم، از «بنیامین» حمایت کرده است و به غیر از چند استان که درگیر سلایق و نظرهای شخصی برخی مدیران منطقه‌ای هستیم، توانستیم اکران دانش‌آموزی خوبی داشته باشیم. دانش‌آموزان فیلم را دوست دارند و مبلغ آن در خانواده‌ها و فضای مجازی شده‌اند. این موضوع موجب رشد تصاعدی استقبال مردم از فیلم شده است.»

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر...

انیمیشن سینمایی «بنیامین» شهریور ماه امسال با حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت و توانست جایزه بهترین پویانمایی این جشنواره را کسب کند. «بنیامین» پیش از این در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت تندیس تجلی اراده ملی به دلیل محتوای سالم و آموزنده فیلم شده بود.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار