پیام استاندار البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

کرج (پانا) - استاندار البرزبا بیان اینکه بسیج با ماهیت و بدنه مردمی در کمک به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب توسط دولت نقش موثر و مفیدی ایفا می کند در این راستابه مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

متن پیام عزیز‌الله شهبازی استاندارالبرز در خصوص هفته بسیج آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همراه با چهلمین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج در میهن اسلامی است، در این چهل سال مردم ایران و کشورهای اسلامی شاهد خدمات و برکات این نهاد ارزشی بوده اند.
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح است و براستی این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

این نهاد مردمی همیشه در صحنه، در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی همواره مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

بسیج می تواند با ماهیت و بدنه مردمی در کمک به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب توسط دولت نقش موثر و مفیدی را بویژه در این برهه حساس که استکبار ایجاد اختلال در اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته، ایفا کند.


در روزهای اخیر نیز یک بار دیگر بسیجیان مردمی البرز دستاورد دیگری برای سنجش و درخشش حمیت نیروهای انقلابی به یادگار گذاشتند تا با قدرشناسی از این برکت بی بدیل و حرکت بی نظیر متذکر شویم که بسیج آیینه مجسم هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی و ... ملت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.

در البرز نیز انشاء الله با همان تفکر بسیجی فراجناحی و مردم مداری،با همان روحیه انقلابی و در سایه تعامل و هم افزایی در جهت رشد و آبادانی استان اقدام کنیم و فصل ماندگار دیگری از همان روحیه گذشت و شکیبایی و یکپارچگی دوران دفاع مقدس برای سرافرازی ایران اسلامی را احیا نماییم انشاء الله....
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم خداوند این شجره طیبه را که با دستان پیر جماران غرس شد تا انقلاب مهدی (عج)تنومند و پر ثمر و پر اثر حفظ نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار