فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات:

در هفته بسیج 60 عنوان برنامه در محلات اجرا می‌شود

نمایشگاه چهل سال عملکرد بسیج برپا خواهد شد

نشست خبری هفته بسیج در دفتر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
در هفته بسیج 60 عنوان برنامه در محلات اجرا می‌شود

سرهنگ دوم پاسدار نعمت‌اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات گفت به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج تلاش شده است برنامه‌های درخور شایسته در هفته بسیج اجرا شود. وی افزود شعار هفته بسیج امسال "بسیج چهل سال خدمت رسانی، محرومیت زدایی، امنیت پایدار و شهادت" است.
نجفی افزود در هشت سال دفاع مقدس، بسیج به عنوان نیروی داوطلب که از جنس خود مردم بود در مقابل تجاوز رژیم بعث ایستاد و امروز شاهد هستیم که در عرصه بین‌المللی بساط داعش را جمع کرد. در عرصه محرومیت‌زدایی، کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان شاهد بودیم که بالاترین عملکرد مربوط به بسیج بود.
فرمانده سپاه افزود بسیاری از کشورها به دنبال تشکیل نیروی مردمی بودند ولی موفق نشدند و تنها کشورهایی مانند عراق موفق شدند. وی افزود بسیج حرکت احساسی نیست و در اغتشاشات شاهد بودیم که در مقابل آشوبگران ایستادگی کرد. بسیج نیرویی گمنام و بدون چشم داشت که در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضور فعال داشته و هر کجا تفکر جهادی داشته‌ایم، علارقم تحریم‌ها پیشرفت‌های خوبی را شاهد بوده‌ایم.
فرمانده سپاه محلات با اشاره به اینکه در سامانه نیروی انسانی در حدود 15 هزار بسیجی شهرستان در 30 پایگاه ساماندهی شده‌اند تصریح کرد در هفته بسیج 60 عنوان برنامه توسط حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقشار بسیج انجام می‌شود. نمایشگاه چهل سال عملکرد بسیج برپا خواهد شد و تلاش شده است دستاوردهای چهل سال اقدامات بسیج بیین شود.
وی ادامه داد شهرستان محلات جزو 10 شهرستان اول در راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه بوده که در امر کارآفرینی موفق بوده است. در بخش محرومیت‌زدایی احداث نُه واحد مسکونی را به صورت پیمانکاری برعهده داشتیم و در مناطق محروم روستایی و شهری ترمیم 25 واحد مسکونی را انجام داده‌ایم.
نجفی گفت: پیاده روی کارکنان دولت به همراه بسیجیان گردان‌های یازهرا(س) و بیت المقدس و نیروی انتظامی و نظامی از گلزار شهدا، دیدار پاسداران و بسیجیان سپاه محلات با امام جمعه شهر محلات، گلباران قبور مطهر شهدا، اجتماع بزرگ بسیجیان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجدالقائم(عج) با سخنرانی دکتر دهقان نایب رئیس ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، افتتاح چندین پروژه با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان از جمله درمانگاه فتح المبین، خانه محروم در روستای نخجیروان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای اندیشه، اجرای مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی، مسابقات بین نیروهای مسلح، برپایی نشست‌های روشنگری، ویزیت رایگان و اعزام بسیج پزشکی به مناطق روستایی، برگزاری همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و برپایی میز خدمت در نماز جمعه از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در هفته بسیج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار