اعتراض شهروندان به طولانی شدن انسداد خیابان شهید پاک‌نژاد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران نسبت به طولانی شدن انسداد خیابان پاک‌نژاد و سر ریز شدن خودروهای عبوری از این معبر به خیابان‌های مجاور تذکر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض شهروندان به طولانی شدن انسداد خیابان شهید پاک‌نژاد

افشین‌ حبیب‌زاده در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: پیرو اعتراض به انسداد مسیر شمال به جنوب خیابان شهید پاک‌نژاد حد فاصل خیابان شهید دادمان و میدان صنعت و مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای رفت‌وآمد شهروندان به علت وجود کارگاه‌های ساختمانی، احداث ایستگاه متروی شهید دادمان در خط ۷ مترو، کارشناسان معاونت نظارت از آن محل بازدید کردند.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، مسدود بودن این خیابان باعث سرریز شدن خودروهای عبوری این معبر به خیابان‌های مجاور شده است که در بیشتر ساعات روز، معابر اطراف دارای ترافیک سنگین هستند. از سوی دیگر، بخشی از خیابان مسدود شده که خیابان شهید پاک‌نژاد به عنوان محل برگزاری بازارچه‌های موقت محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر موجب افزایش بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال این خیابان شده است.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران، استقرار طولانی مدت کارگاه عمرانی پروژه را نیز باعث آلودگی صوتی، بصری و زیست‌محیطی برای املاک این پروژه عنوان کرد و از شهرداری خواست که موضوع را بررسی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار