بازدید رئیس آموزش و پرورش مروست از دفتر خبرگزاری پانا یزد

مروست (پانا) - "محمد رضا محمدی " صبح امروز با حضور درسازمان دانش آموزی استان یزد از دفتر مرکزی خبرگزاری پانا دراستان بازدیدکرد.

کد مطلب: ۹۶۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس آموزش و پرورش مروست از دفتر خبرگزاری پانا یزد

دراین بازدید " محمدی " درگفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به آخرین وضعیت خبرنگاران دانش آموز در منطقه مروست گفت: کار ثبت نام و جذب دانش آموزان در خبرگزاری پانا انجام شده و پس ازساماندهی کلاس های آموزش خبرنگاری آغازخواهد شد .

" محمدرضا محمدی " ضرورت تربیت خبرنگار درمنطقه مروست را یادآورشد و افزود : یکی از مشکلات امروزشهرمروست کمبود خبرنگار است به شکلی که اکثرادارات و نهادها برای انعکاس اخبارورویدادهای خود با مشکل مواجه هستند.

وی اظهار امیدواری کرد:با آموزش و تربیت خبرنگاران دانش آموزعلاوه برمهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان ، شهرمروست نیزاز تعداد زیادی خبرنگارآموزش دیده بهره مند شود.

ایشان افزود: هم اکنون 2 هزار و 700 دانش آموز در 32 مدرسه این منطقه به تحصیل مشغولند که از این تعداد 600 دانش آموز در15 مدرسه عشایری تحصیل می کنند .

"محمدی" فرسودگی فضاهای آموزشی را از مشکلات آموزش و پرورش مروست دانست و گفت: 10 مدرسه مروست درلیست مدارس تخریب وبازسازی است که برای امسال تخریب و بازسازی مدرسه حضرت زینب (س) دردستور کار قرار گرفته است .

این مسئول تعداد همکاران فرهنگی مروست را 300 نفر ذکرکرد و گفت : 80 درصد از معلمین مروست بومی هستند.وی اظهار امیدواری کرد تا چند سال آینده روند بومی سازی معلمین مروست صدرصد شود.

محمدی به عشق و علاقه دانش آموزان مروستی به کار تشکیلاتی و عضویت در تشکل های دانش آموزی اشاره کرد و گفت : برای اولین بار امسال آموزش و پرورش مروست به عنوان منطقه تمام تشکیلاتی کشور معرفی شده است .

رئیس آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خانواده کمترمسائل آموزشی و تربیتی فرزندان خود را پیگیری می کنند گفت:نوع نگاه ومطالبه خانواده نسبت به تحصیل دانش آموزان باید عوض شود و والدین با حساسیت بیشتری تحصیل فرزندان خود را دنبال کنند.

درپایان این بازدید که معاون پشتیبانی ، کارشناسان امورتربیتی ، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش منطقه مروست نیز حضور داشتند "جواد دبستانی" کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش مروست به عضویت افتخاری خبرگزاری پانا درآمد و جلیقه خبرنگاری را پوشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار