مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان:هدف سازمان دانش آموزی جذب حداکثری دانش آموزان و فعالیت آنها در زمینه های فرهنگی،اجتماعی است

نطنز (پانا) - اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان نطنز با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ، مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و کارشناسان در اتاق مدیریت برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۶۹۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان:هدف سازمان دانش آموزی جذب حداکثری دانش آموزان و فعالیت آنها در زمینه های فرهنگی،اجتماعی است

عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های سازمان دانش آموزی شهرستان نطنز و جذب حداکثری دانش آموزان گفت: هدف سازمان دانش آموزی جذب حداکثری دانش آموزان و فعالیت آنها در زمینه های فرهنگی،اجتماعی بوده و در راستای این اهداف سازمان برنامه ریزی ها و هماهنگی هایی در سطح وزارت و ادارات و نواحی صورت گرفته که بتوانیم برای رسیدن به اهداف سازمان گامی موثر برداریم .
وی افزود: اگر دانش آموزان در گروه های مدارس به درستی مفاهیم و اهداف را رصد و دنبال نمایند شاهد شکوفا شدن استعداد های آنها در کلیه زمینه های آموزشی، پرورشی و پیشرفت و موفقیت سازمان دانش آموزی خواهیم بود .
مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تاکید نمود اهداف سازمان همکاری ،همدلی وهمفکری میباشد و اگر در دانش آموزان و مربیان مسیر راه به درستی ترسیم شود کمتر شاهد آسیب های اجتماعی در دانش آموزان و جامعه خواهیم بود .
وی افزود: سازمان دانش آموزی در همه زمینه های آموزش و پرورش حاضر به همکاری می باشد.
زهیری خاطر نشان کرد: در سال آینده لباس فرم مدارس توسط سازمان دانش آموزی اجرا خواهد شد که این سازمان با برگزاری کلاس های آموزشی زمینه کسب و کار را برای دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای فراهم می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار