تیم قایقرانی معلولان آذربایجان‌غربی ۲ مدال کشوری کسب کرد

ارومیه (پانا) - رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم هیات قایقرانی جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری این رشته ۲ مدال کشوری کسب کرد.

کد مطلب: ۹۶۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم قایقرانی معلولان آذربایجان‌غربی ۲ مدال کشوری کسب کرد

قرنی مصطفی‌پور افزود: مسابقات قهرمانی قایقرانی آب‌های آرام در بخش جانبازان و معلولان کشور با حضور ۵۰ ورزشکار در قالب هشت استان در ۲ بخش مردان و بانوان به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم سه نفره قایقرانی معلولان و جانبازان آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها توانست یک مدال طلا، یک مدال برنز و یک مقام چهارمی را کسب کند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها «شاهو محمدی» از مهاباد در بخش کایاک مسافت ۲۰۰ متر با ثبت رکورد یک دقیقه و ۳۶ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و «صفر محب‌زاده» از ارومیه نیز در بخش تورینگ ۲۰۰ متر، توانست جایگاه سوم این بخش را به‌دست آورد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در همین رقابت‌ها «قادر احمدزاده» دیگر معلول مهابادی هم موفق شد در جایگاه چهارم قایق تورینگ قرار گیرد.

وی اظهار داشت: «سیدمحمدامین شیخ محمدی» از مهاباد هدایت تیم هیات قایقرانی جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی را در این مسابقات برعهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار