برگزاری جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان چناران

چناران (پانا)- جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرستان چناران به ریاست فرماندار چناران و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان چناران

حمید انصاری فرماندار چناران با اشاره به اینکه اعتیاد و مصرف مواد مخدر سر منشاء بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و سرقت است؛ خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه باید اهتمام جدی در برخورد با توزیع کنندگان و جمع آوری معتادین متجاهر داشته باشند.

فرماندار شهرستان چناران برگزاری کارگاه آموزشی عمومی بویژه برای خانواده ها و اقشار جوان، گسترش ورزش همگانی، توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان را مهمترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاد برشمرد.
محمد حسین صالحی نیز با اشاره پیشتازی ایران در مبارزه با مواد مخدر در جهان، تاکید کرد: با عنایت به کشت و تولید بیش از ۹۵ درصد مواد مخدر دنیا در افغانستان، برای مقابله با ورود و توزیع مواد مخدر در کشور، تاکنون ۳۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب شده است که ۳۷۱ شهید از استان خراسان و ۲ شهید از شهرستان چناران هستند و ما مصمم هستیم این مبارزه را با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح ملی یاری گران زندگی خبر داد و افزود: در این طرح که ابتدا از مدارس آغاز خواهد شد، دانش آموزان توانمند، علاقمند و داوطلب ضمن گذراندن دروه های آموزشی، گروه های هدف دانش آموزی را آموزش خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار