حنیف نیا: سلامتی در سن طلایی دانش آموزان مان را دریابیم

(پانا) - برنامه افتتاحیه سفیران سلامت با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در مدرسه شهید مفتح واقع در منطقه 19 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: سلامتی در سن طلایی دانش آموزان مان را دریابیم

در این مراسم هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 ضمن بیاناتی در موضوع اهمیت طرح سفیران سلامت با دانش آموزان در زمینه سلامت به زبان ساده و دانش آموزی طرح موضوع نمود.

حنیف نیا خطاب به دانش آموزان گفت: هر آنچه که به جسم و روان انسان آسیب می زند، باید آن را دور بیندازیم. وی همچنین از معلمین و مراقبین بهداشت خواست تا در کلاس های درس در مواد و خوراکی هایی که به سلامت دانش آموزان آسیب می رساند مرتب صحبت کنند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 همچنین در این مراسم از اهمیت تربیت در دوران طلایی که همان دوره ابتدایی می باشد صحبت نمود و گفت: هر یک تومنی که در این مسیر هزینه کنیم، از نظر توجیه اقتصادی 17 تا 20 برابر برگشت سرمایه خواهد داشت.
حنیف نیا به تشریح نتایج تربیت صحیح در سن طلایی پرداخت و تصریح کرد: این نوع از بچه ها در دوره دوم زندگی به سمت جرم نمی روند، دچار افت تحصیل نمی شوند و به دنبال ازدواج زودرس نخواهند رفت. در دوره سوم و چهارم زندگی اضافه وزن، فشار خون بالا و استرس نخواهند داشت و در دوره پنجم و ششم زندگی دیابت و بیماری های قلبی عروقی نمیگیرد و در واقع دچار پیری زودرس نخواهند شد.
حنیف نیادر پایان این مراسم دو آرزو برای دانش آموزان داشت. اول، همواره سالم وتندرست باشند و دوم سعادت و خوشبختی را از خداوند متعال برایشان طلب نمود.
شایان ذکر است در این مراسم بیانیه سفیران سلامت توسط دانش آموزان قرائت و برنامه های شاد و متنوعی در موضوع سلامت برای دانش آموزان اجرا شد.

همچنین شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۹ تهران در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: افتتاحیه سفیران سلامت آغاز یک راه است ، این راه در حقیقت آگاهی دادن به خانواده و دانش آموز است که بهتر زیستن را از مسیر سلامت بشناسند و در آن حرکت کند. قطعا برای تحقق اهداف سند تحول باید دانش آموزانی سالم داشته باشیم و این همان اهمیت سفیران سلامت است.
مدرسه شهید مفتح ۱ در منطقه محروم مرتضی گرد واقع شده و ما سعی می کنیم با ایجاد محیطی شاد و سالم دانش آموزان را به سمت فعالیتهای تربیتی و آموزشی هدایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار