پیوستن بهرام رادان و زهرا نعمتی به کمپین جهانی 3500lives

تهران (پانا) - بهرام رادان و زهرا نعمتی به عنوان سفیران طرح افزایش مهارت عمومی رانندگی کشور به کمپین 3500lives پیوستند.

کد مطلب: ۹۶۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی، بعد از پیوستن ستارگان مختلف جهان از جمله رافائل نادال، آنتوان گریزمان، مایکل فاسبیندر، فارل ویلیامز، فلیپه ماسا، نیکو روزبرگ، وانسا لو و ... به کمپین 3500lives فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA)، در حال حاضر این کمپین بزرگ به ایران رسید.
در ادامه همین مسیر و باتوجه به اینکه روزانه در جهان3500 نفر در اثر سوانح رانندگی جان خودشان را از دست می دهند، از ایران یک هنرمند و ورزشکار نیز به عنوان سفیران این طرح به آن پیوستند.
بهرام رادان، سوپراستار سینمای ایران و برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر که در سال‌های گذشته به عنوان سفیر سازمان ملل در برنامه جهانی غذا و همینطور سفیر حمل مشعل المپیک زمستانی، انتخاب شده بود، به عنوان نخستین سفیر و در کنار ایشان، زهرا نعمتی، نخستین زن در تاریخ ورزش ایران که موفق به کسب مدال طلا در سطح بازی‌های جهانی، المپیک و پارالمپیک شده است و همچنین یکی از 50 چهره تاثیرگذار ورزش جهان در سال 2013 به انتخاب سایت رسمی کمیته ملی پارالمپیک و نامزد جایزه روز جهانی زن سال 2018 و بهترین کماندار پارالمپیکی جهان در سال‌های 2016 و 2017 نیز به عنوان دومین سفیر طرح "افزایش مهارت عمومی رانندگی کشور" به این کمپین پیوستند.
در راستای همین کمپین به زودی آکادمی تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدفواد صفاریان پور از شبکه سوم سیما و برنامه ای در فضای مجازی با نام "race line" به تهیه کنندگی‌ امیرحسین بزرگ‌زادگان بر روی آنتن و شبکه های اجتماعی خواهد رفت.
این کمپین توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران، با همکاری فدراسیون جهانی و با حمایت کمیسیون‌های فرهنگی و اصل نودم مجلس، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی، شبکه سوم سیما و دیگری نهادهای متولی در کشورمان طراحی و راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار