مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان : کانون‌های فرهنگی و هنری بستر ایجاد خلاقیت و ایده‌پردازی دانش‌آموزان باشند

خرم‌آباد (پانا) - مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان برنامه‌های خارج از مدرسه (اوقات فراغت) دانش‌آموزان را از اولویت‌های آموزش‌وپرورش دانست.

کد مطلب: ۹۶۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان : کانون‌های فرهنگی و هنری بستر ایجاد خلاقیت و ایده‌پردازی دانش‌آموزان باشند

به گزارش پانا قاسم ولی‌زادهدر اولین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی لرستان که در محل کانون ادب خرم‌آباد برگزار شد گفت: فعالیت‌های پرورشی و آموزشی خارج از مدرسه در گذشته تحت عناوین مختلفی وجود داشته و امروز تحت عنوان فعالیت‌های فرهنگی هنری هستند.

ولی زاده گفت: یکی از موضوعاتی که دانش‌آموزان ما نیاز به آن دارند ایده پردازی و خلاقیت است و این کانون‌ها باید بستری برای ایجاد خلاقیت و ایده‌پردازی آنان باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: فراهم کردن این بستر در کانون‌های پرورشی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی عنوان کرد: لازم است بستری دیگر هم تحت عنوان مقابله تهدیدات و مشکلات در زندگی ضروری است که این مهم در کانون‌ها فراهم شده و به آن اجتماعی شدن گفته می‌شود.

ولی زاده گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری به افراد و دانش‌آموزان خودآگاهی داده و باورهای علمی و فرهنگی ایرانی اسلامی را تقویت می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: باید تقویت حوزه‌های مختلف در کانون‌ها را با توجه به استعداد و علایق دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در شورای اجتماعی کشور و استانداری لرستان تفاهم‌نامه‌هایی با آموزش‌وپرورش در راستای نشاط اجتماعی داریم و توانسته‌ایم ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص بگیریم که از این رقم ۲.۵ میلیارد تومان برای تجهیز ۵۵ مدرسه در استان و همچنین ۱۵۷ مدرسه در مناطق سیل‌زده استفاده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار